تاریخ انتشار: 1397/01/05 18:41
کد خبر: 154795

فلاح: ریخ و پاش زیادی نداشتیم/ کادرفنی فجر برای هر بازی برنامه خاصی دارد/ به جدول نگاه نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز گفت: به جدول نگاه نمی‌کنیم و یک بازی یک بازی جلو می رویم چرا که همه بازیکنان و کادر فنی در طول سال تلاش زیادی کرده اند تا دل هواداران را شاد کنند.
فلاح: ریخ و پاش زیادی نداشتیم/ کادرفنی فجر برای هر بازی برنامه خاصی دارد/ به جدول نگاه نمی‌کنیم

 رسول فلاح در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک سال نو اظهار داشت: سال 96 برای‌مان از حیث ورزشی سال خوبی بود اگر چه برای مردم عزیزمان اتفاقات تلخی رخ داد و امیدوارم در سال نو فقط شاهد سلامتی و شادی مردم باشیم. اوایل آن سال در حالی که تازه مسئولیت باشگاه فجر را بر عهده گرفته بودم با تلاش کادر فنی وقت و بازیکنان توانستیم در لیگ یک بمانیم . از زحمات آن عزیزان و همه کسانی که پایه گذار باشگاه فجر بوده و یا در همه این سالها زحمت کشیده اند قدردانی می کنم. در ادامه و در فصل جاری هم در سایه همدلی و تلاش همه اعضای تیم و باشگاه و هواداران توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم که تلاش آنها را ارج می نهم.

وی در خصوص موقعیت کنونی فجر گفت: به جدول نگاه نمی کنیم و یک بازی یک بازی جلو می رویم. همه بازیکنان و کادر فنی در طول سال تلاش زیادی کرده اند تا دل هواداران را شاد کنند. باید برای این تلاش ارزش قائل شد. ما ریخت و پاش برخی تیم ها را نداریم ولی در سایه همدلی و زحمات اعضای تیم و باشگاه خوشبختانه نتایج قابل قبولی کسب کرده ایم.

فلاح درباره اتفاقات دربی شیراز یادآور شد: فوتبال فارس همواره اخلاق مداری را سرلوحه امور قرار داده. متاسفانه در بازی با تیم همشهری، عده ای تماشاگرنما به علی کلانتری بی احترامی کردند که از اداره کل ورزش استان خواستار شناسایی و برخورد قانونی با آنها شده‌ایم. در تقابل های دو تیم همشهری در شیراز همیشه رفاقت در کنار رقابت قرار داشته و بی احترامی به یک مربی زحمتکش مانند کلانتری که سالیان سال در هر دو باشگاه برق و فجر زحمت کشیده و همیشه هم اخلاق و رفتارش ستودنی بوده دور از شان فوتبال فارس است. اجازه نمی دهیم کسانی بخواهند تمرکز این مربی با دانش را به هم بزنند.کلانتری فارغ از رنگها ، سرمایه فوتبال ماست و باید قدر او را بدانیم.

مدیرعامل فجرسپاسی تصریح کرد: از همه مدیران استان که دل در گرو ورزش و جوانان این استان دارند و برای ورزش استان زحمت می کشند به خصوص فرماندهی ارشد سپاه فجر فارس و هیات مدیره باشگاه و اسپانسر باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم در استان عزم عمومی برای حمایت از همه تیم ها و البته فجر شکل بگیرد. حیف است فوتبال فارس که روزگاری تیم هایش در آسیا به میدان می رفتند امروز از سطح اول فوتبال ایران دور باشد.

وی در پایان درباره شش هفته پایانی لیگ یک هم گفت: شش بازی و هیجده امتیاز باقی مانده و فوتبال بازی اتفاقات است. ما همانطور که گفتم فقط به بازی پیش رو فکر می کنیم و تحت تاثیر جدول نیستیم. کادر فنی ما برای هر بازی برنامه خاصی دارد و من در مورد مسائل فنی اظهار نظر نمی‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzow6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| باخت راه‌آهن مقابل فجرسپاسی؛ صعود به رتبه دوم با 7 گل/ لوکوموتیورانان از ریل خارج شدند

صعود فجرسپاسی به میانه‌های جدول/ ایرانجوان در کُما!
با پیروزی فجر مقابل ایرانجوان/ روند موفقیت فجری‌ها ادامه دارد؛