تاریخ انتشار: 1397/01/12 15:37
اختصاصی|
کد خبر: 153953

لیگ یک| آنالیز دیدار نساجی و بادران؛ همه چیز مساوی اِلّا عباس‌زاده/ 24 حمله در یک بازی!

دیدار جذاب نکونام و ربیعی، دو سرخابی محبوب 4-1 به سود تیم نساجی خاتمه یافت.
لیگ یک| آنالیز دیدار نساجی و بادران؛ همه چیز مساوی اِلّا عباس‌زاده/ 24 حمله در یک بازی!

جدال 6 امتیازی دو تیم نساجی و بادران، در ورزشگاه وطنی قائمشهر با حضور حداکثری مشتاقان قائمشهری برگزار شد که در آن، نساجی خیلی زود با دو گل محمد عباس زاده و مرتضی غلامعلی تبار از حریف خود پیش افتاد اما در اوقات تلف شده نیمه اول، علی خسرونژاد بازی را 2-1 کرد تا بادرانی‌ها با حداقل اختلاف راهی رختکن شوند. در ادامه بازی اما ستاره بی‌چون و چرای این نبرد یعنی محمد عباس زاده از راه رسید و با دو گل دیگری که زد، بازی را 4-1 به سود نساجی خاتمه داد.

برتری بادران در کسب کرنر

در این بازی که سراسر حمله بود، بادرانی‌ها در کسب کرنر و خلق موقعیت از این حیث، برتر از نساجی بودند. آنها موفق شدند در این بازی 4 کرنر کسب کنند و در مقابل، قرمزپوشان قائمشهری نیز یک کرنر به دست آوردند.

برتری خفیف یاران نکونام در مالکیت توپ

نساجی گرچه در مالکیت و حفظ توپ برتر از بادران بود، اما این برتری چندان چشمگیر نبود و بسیار خفیف به نظر می‌رسد. طبق آمارهای ثبت شده، نساجی 51% مالکیت توپ را در اختیار داشت و در آن سو نیز بادران صاحب 49% مالکیت و حفظ توپ بود.

فقط یک کارت در بازی 6 امتیازی

درحالی که تصور می‌شد در این بازی 6 امتیازی، بسیار بازی درگیرانه‌ای را شاهد باشیم، اما داور مسابقه در این بازی تنها یک بار از کارت زرد خود استفاده کرد. قاضی میدان در این بازی، فقط یک بار به بازیکن بادران کارت داد و همین یک کارت، ماحصل قضاوتش بود.

24 حمله در یک بازی!

در بازی بادران و نساجی آماری عجیب ثبت شد. در دیداری که 5 گل داشت، 24 حمله خطرناک برای دو تیم ثبت شد که سهم بادران 13 حمله و سهم نساجی 11 حمله می‌باشد. یاران ربیعی از 13 حمله خود، 7 ضربه در خارج از چهارچوب داشتند و 6 ضربه آنها در چهارچوب بود که یک گل برای آنها به ثبت رسید. همچنین نساجی نیز از 11 حمله خود، 4 ضربه خارج از چهارچوب داشت و 7 ضربه قائمشهری‌ها داخل چهارچوب بود که 4 گل برای آنها به ارمغان آورد.

گفتنی است نساجی با این پیروزی 51 امتیازه شد و به رده پنهجم جدول صعود کرد و بادران نیز با همان 49 امتیاز، به رده ششم جدول سقوط کرد.

تهیه و تنظیم اطلاعات: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9dak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| دو نکته منفی به جا مانده ربیعی و بادران در قائمشهر!
اختصاصی|

پیروزی بادران مقابل نساجی؛ ربیعی از بحران گریخت!
حساس‌ترین بازی هفته به سود یاران ربیعی؛

زوج هافبک دفاعی نساجی مقابل بادران کیست؟!
اختصاصی| در نبود میثم کریمی؛