تاریخ انتشار: 1395/06/13 19:01
اختصاصی/
کد خبر: 263651

رییس فدراسیون گلف خبرداد/ یک مربی بین‌المللی در راه ایران

رییس فدراسیون گلف در مورد وضعیت گلف در ایران و عملکرد این فدراسیون اظهار داشت: عمده برنامه‌های 6 ماه اول ساله ما اجرایی شده است. مسابقات قهرمانی بانوان کشور در تمام رده‌ها، رقابت‌های گلف جوانان و زیر 30 سال مردان، مسابقات مینی‌گلف و بهکاپ را برگزار کردیم. مسابقات وودبال هم مهر یا آبان سال جاری برگزار می‌شود.
رییس فدراسیون گلف خبرداد/ یک مربی بین‌المللی در راه ایران

به گزارش فرتاک ورزشی، کیکاووس سعیدی ،ادامه داد: تیم ملی بانوان به مالزی اعزام شد که توانست میان 9 تیم، مقام سوم را کسب کند. تیم ملی آقایان هم به مسابقات بین‌المللی تایلند اعزام شد که هر چند عملکرد موفقیت‌آمیزی نداشت اما نکته مهم برای ما حضور جوانان و اهمیت دادن به آنها بود. قطعاً این جوانان در آینده نتایج بهتری را کسب خواهند کرد. این تیم مهر برای مسابقات قهرمانی انفرادی مردان آسیا به کره جنوبی اعزام می‌شود.

رئیس فدراسیون گلف تصریح کرد: دوره‌های مربیگری درجه 2 و 3 گلف، بهکاپ و وودبال را در استان‌های گلستان و سپس فارس برگزار می‌کنیم. «بالدوین»، مربی بین‌المللی استرالیایی را دعوت کرده‌ایم تا در اردیبهشت سال 96 برای آموزش مربیگری به ایران بیاید.

سعیدی خاطرنشان کرد: نیمه دوم آبان مسابقات جام دیپلمات‌ها را برگزار می‌کنیم. به یاری خدا توانسته‌ایم عملکرد فعالی داشته باشیم و به توسعه گلف در کشور کمک کنیم. البته شرایط سختی داریم. به طور مثال چندی پیش تیم امارات را با اختلاف نسبتاً خوبی شکست دادیم. در حالی که این کشور 27 زمین گلف دارد ولی ما تنها یک زمین گلف داریم.

وی در پایان گفت: هیئت گلف استان قزوین شروع به کار کرده و در آینده‌ای نزدیک هیئت گلف استان آذربایجان غربی هم راه می‌افتد. در حال حاضر 23 استان کشور هیئت گلف دارند و در نظر داریم زمینه‌ساز انجام این ورزش در تمام استان‌های کشور شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k89m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج روز پایانی اسکی روی چمن جوانان جهان اعلام شد
رقابت‌های اسکی روی چمن قهرمانی جوانان جهان – دیزین