تاریخ انتشار: 1395/06/15 11:43
کد خبر: 263306

حمله صمد نیکخواه به سرمربی تیم ملی بسکتبال

خیلی‌ها انتظار داشتند صمد نیکخواه در مسابقات آسیا چلنج به میدان برود اما بائرمن او را دعوت نکرد.
حمله صمد نیکخواه به سرمربی تیم ملی بسکتبال

این رقابت‌ها که اولین مرحله از مقدماتی جام جهانی به شمار می‌رود از ۱۹ شهریور در تهران برگزار می‌شود. سرمربی تیم ملی پیش از این گفته بود ممکن است بازیکن‌های قدیمی را برای بازی در این رقابت‌ها دعوت کند اما اینطور نشد. بائرمن هفته گذشته در گفت‌وگو با سایت نود دلایل دعوت نکردن این بازیکن‌ها و به خصوص نیکخواه بهرامی را تشریح کرد. صحبت‌های سرمربی آلمانی تیم ملی به مذاق کاپیتان سابق تیم ملی خوش نیامده. 

نیکخواه بهرامی در گفت‌وگو با روزنامه گل اینطور پاسخ بائرمن را داد: 

او که تا به حال حرفی نزده بود، کاش حالا هم صحبت نمی‌کرد. بائرمن گفته یک ماه زمان داشته و در این مدت نمی‌توانسته با حضور من تیم را عوض کند. مگر برای انتخابی المپیک ایتالیا تیم چقدر زمان تمرین داشت؟ دقیقا یک ماه تیم تمرین کرد. حتی پارسال که من مصدوم بودم مگر هشت روز قبل از مسابقه به تیم اضافه نشدم؟ چطور آن زمان می‌شد حالا نمی‌شود؟ ضمن اینکه سال اول حضورم در تیم ملی نیست و ۱۰ سال است با این بچه‌ها هماهنگ هستم. پس یک ماه که هیچ، یک هفته برای تمرین می‌تواند کافی باشد.

بائرمن در گفت‌وگو با نود گفته بود به این نتیجه رسیده همه بازیکن‌های قدیمی تیم ملی دوست ندارند دوباره برای تیم بازی کنند. نیکخواه در این‌باره گفت که بعد از رقابت‌های انتخابی المپیک به بائرمن پیغام داده که چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه شود و سرمربی تیم ملی به او پاسخ داده که نیازی به صمد ندارد.

نیکخواه بهرامی گفت: همیشه از مظلوم نمایی متنفر بودم. خیلی به من برخورده. بائرمن دقیقا با من مشکل شخصی دارد چون اشتباهاتش را به او می‌گویم. چون من در حد خودم از بسکتبال سر در می‌آورم. بقیه هم سر در می‌آوردند اما به خاطر یکسری مسایل حرف نمی‌زنند. بائرمن باخت به فیلیپین را هم گردن من انداخت در صورتی که همه گفتند صمد بهترین بازی‌اش را آنجا انجام داد. او نمی‌تواند از بازیکن خوبش بازی بگیرد حالا یا تسویه حساب شخصی می‌کند یا کسی زورش به سرمربی رسیده تا من نباشم. اگر حالت دوم باشد که برای این مربی باید تاسف خورد چون زیر بار حرف زور رفته.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boybe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد حدادی: صمد، آفاق و کامرانی حق دارند در فیباچلنج بازی کنند