تاریخ انتشار: 1397/02/16 19:51
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 149006

رابطه معقول موفقیت تیکدری و مس؛ مصدومیت آرزوی یک شهر را بر باد داد!

مهاجم جوان و محبوب کرمانی‌ها اگر این فصل بدشانسی نمی‌آورد، می‌توانست با تیم شهرش تاریخ ساز شود.
رابطه معقول موفقیت تیکدری و مس؛ مصدومیت آرزوی یک شهر را بر باد داد!

 مهدی تیکدری مهاجم کرمانی و  ۲۱ ساله تیم مس کرمان که سابقه حضور در تیم ملی زیر ۱۳ سال هم داشته با عملکرد مناسب خود، چشم تیم های لیگ یکی را به خود دوخته بود، اما حال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از ناحیه مینیسک پا، نتوانسته شرایط آرمانی خود را بدست آورد.

مهاجم بلند قامت و سرعتی مسی‌ها که قبل از مصدومیت ۱۰۴۸ دقیقه حضور در مستطیل سبز ۵ گل و ۳ پاس گل به نام خود ثبت کرد و همچنین با توجه به تکنیک و هوش خود موفق به کسب یک‌پنالتی شد، نقش به سزایی در موفقیت‌ها و کسب امتیاز برای تیمش یعنی مس کرمان داشت.

مهدی تیکدری بعد از مصدومیت نتوانسته توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد و در ۲۰۰ دقیقه‌ای که برای مسی ها به میدان رفت موفق به گلزنی یا پاس گل یا کسب پنالتی نشده است.

در پایان اگر بخواهیم عملکرد کلی تیکدری و مس کرمان را بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که در روزهای اوج تیکدری، مس حریفی قدرتمند به شمار می‌آمد و با حضور بین مدعیان روزنه‌های امید برای بازگشت به لیگ برتر‌ را بین مردم کرمان قرار داده بود، اما با مصدومیت مهره کلیدیشان کرمانی‌ها در منطقه آرامش جدول رفتند که نه امید به صعود داشتند نه دلهره سقوط!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b986v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی تیکدری: امکانات باشگاه مس مثل همیشه نبوده است/ نخعی مشکل تیم ما نبود/ بازی مقابل نساجی برایم خاص است

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛