تاریخ انتشار: 1397/02/18 21:48
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 148698

کار جدید باشگاه خونه به خونه؛ صادرات مدافع به لیگ برتر!

تیم فوتبال خونه به خونه بابل، در فصل گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لیگ آزادگان را به خود اختصاص داده است.
کار جدید باشگاه خونه به خونه؛ صادرات مدافع به لیگ برتر!

 بابلی‌ها در این فصل از 34 بازی موفق شدند 20 کلین شیت به نام خود ثبت کنند و با کمترین گل خورده، بهترین عملکرد را در بین تیم‌های حاضر در لیگ یک داشته باشند. آنها از 34 بازی تنها 17 گل خورده را به نام خود ثبت کردند و دو تن از مدافعین ثابت و همچنین موثر خونه به خونه در این فصل، وفا هخامنش و سید محمد قریشی بودند که عملکردشان نسبت به سایرین، کمی درخشان‌تر بوده است.

سید محمد قریشی

سید محمد قریشی، یکی از ارکان اصلی خط دفاعی خونه به خونه در این فصل به حساب می آید که با درخشش در این فصل مورد توجه بسیاری از تیم های لیگ برتری قرار گرفته است. قریشی، که در نیم فصل مورد توجه باشگاه سایپا تهران قرار داشت و حتی قرارداد داخلی نیز با این تیم امضا کرده بود در لحظات پایانی نقل و انتقالات، با مخالفت باشگاه خونه به خونه، در این تیم ماندگار شد. درخشش در نیم فصل دوم رقابت های لیگ یک و خصوصا جام حذفی، باعث شد مشتری های بیشتری پیدا کند.

وفا هخامنش

بازیکن گلستانی و خوش اسلاید بابلی‌ها در اکثر بازی‌های لیگ به میدان رفت و پاداش آن را با بستن بازوبند کاپیتانی در فینال جام حذفی مقابل استقلال گرفت. هخامنش فصل قبل پیش از آنکه با خونه به خونه قرارداد ببندد، مورد توجه تیم‌های لیگ برتری بود اما تقدیر سبب شد تا وی به بابل بیاید و یک فصل بسیار خوب را سپری کند. احتمال انتقال این مدافع بلند قامت به لیگ برتر در نقل و انتقالات تابستانی بسیار زیاد است.

گفتنی است خونه به خونه در نقل و انتقالات نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک، سجاد مشکل پور مدافع میانی خود را طی انتقالی ارزشمند، به تیم پیکان تهران ترانسفر کرد و بعید نیست که در این تابستان، دو مدافع وسط دیگر خود را نیز به لیگ برتر صادر کند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276n7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق حاصل شد؛ مدافع مستحکم در خونه به خونه ماندنی شد
خبری خوش برای بابلی‌ها؛

نگاهی به خریدهای خونه به خونه و نساجی؛ برد با قرمزها!
اختصاصی| دو نماینده مازنی فقط لیگ برتر می‌خواهند؛