تاریخ انتشار: 1397/02/21 22:15
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 148315

داوود مهابادی در آستانه عقد قرارداد با تیم لیگ یکی

قشقایی در لیگ یک راه فصل قبل برق جدید را در پیش گرفته‌ است.
داوود مهابادی در آستانه عقد قرارداد با تیم لیگ یکی

 داوود مهابادی در فصل گذشته روزهای پر فراز و نشیبی داشته و‌ هدایت تیم‌های برق جدید شیراز و نساجی قائشمهر در لیگ یک و در هفته‌های پایانی سکان کشتی به گل نشسته مشکی پوشان مشهد در لیگ برتر را به عهده گرفت.

مدافع سابق استقلال تهران در شروع فصل گذشته چشم‌ها را به تیم جوان و‌ پر‌ انگیزه برق جدید خیره کرده بود که در تعطیلات نیم فصل به دلیل مشکلات مالی با چند بازیکن شیرازی به تیم بالای جدولی نساجی کوچ کردند که با نتایج نه چندان دلچسب برای مدیران قائمشهری پس از ۷ هفته با وی‌ قطع همکاری شد.

حال به نظر می‌رسد مهابادی قصد دارد سناریوی‌ شیرین ابتدای فصل گذشته را با این تفاوت که تا پایان فصل برای هدفشان بجنگند، دوباره تکرار کند و اینبار‌ هم فصل را در‌ راس کادر فنی تیم شیرازی قشقایی آغاز کند. مهابادی چند روز پیش با مدیران باشگاه قشقایی (بردبار و نجف پور) جلسه‌ای برگزار کرده بود و به توافقات نهایی دست یافت و ظرف روزهای آینده، قرارداد رسمی خود را ثبت خواهد کرد.

لازم به ذکر‌ است مهابادی که از جمله مربیان با تجربه لیگ یکی به حساب می‌آید سابقه صعود به لیگ برتر با گهر دورود و صعود به پلی‌آف حضور در‌ مسابقات لیگ برتر با تیم مس سر چشمه را در کارنامه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyedg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سناریوی دو باشگاه برق جدید و قشقایی برای تیمداری؛ کاکو وار!
اختصاصی فرتاک ورزشی|

مهابادی: می‌خواهند به برق کمک کنند اما نمی‌کنند!
امیدوئاریم قول‌ها از حرف به عمل تبدیل شود؛