تاریخ انتشار: 1397/02/31 11:26
کد خبر: 147111

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با رئیس فدراسیون سوارکاری دیدار کرد

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با رئیس فدراسیون سوارکاری دیدار کرد

دراین نشست صمیمی که صبح دیروز در محل فدراسیون سوارکاری صورت پذیرفت دکتر خلیلی ضمن تشکر وقدردانی از دانشگاه پیام نور برای پیشگامی در راه اندازی انجمن سوارکاری در دانشگاه پیام نور افزود انشالله امیدواریم با نگاه مثبت مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور وهمچنین حضور دکتر کریمی شاهد رشد وشکوفایی بیش از بیش این ورزش در دانشگاه باشیم.

ریس فدراسیون سوارکاری در ادامه افزود امروزه سوارکاری صرف یک ورزش نیست بلکه تبدیل به یک صنعت شده که همین صنعت درکشورمان  حدود ۱۵۰۰ شغل ایجاد کرده است وی در ادامه افزود با توجه به اینکه همواره مشکل اشتغال  اصلی ترین چالش پیش روی دولت هست با توجه وگسترش این رشته می توانیم گامی مثبت در ایجاد اشتغال وکارآفرینی در کشورمان داشته باشیم.

خلیلی در انتها  افزود دراین رشته با کمبود شدید مربی متخصص وخبره روبه روهستیم که امیدواریم با کمک دانشگاه پیام نور به لحاظ گستردگی بتوانیم از پتانسیل پیام نور بهره ببریم.

نصیرزاده نیز در ادامه به مسابقات پرش با اسب جام شهدای مدافع حرم اشاره داشت افزود حضور بیش از ۱۶۵ سوار در این مسابقات بسیار ارزشمند بود واستقبال بسیار زیاد دانشجویان این دانشگاه از این رشته ورزشی ما را برآن داشت که انجمن این رشته ورزشی را در دانشگاه فعال سازیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور به ظرفیت بسیار بالا دانشجویان رشته تربیت بدنی این دانشگاه اشاره ساخت وافزود دانشگاه پیام نور آمادگی کامل خودرا جهت همکاری درحیطه های آموزشی ،پژوهشی واستفاده از زیرساخت های در راستای توسعه این رشته ورزشی در دانشگاه ها اعلام می دارد.

دراین جلسه که دکتر کریمی ریس انجمن سوارکاری دانشگاه پیام نور وریاست هیات سوارکاری وانعامی حضورداشتند مقرر گردید تفاهم نامه همکاری مشترکی بین دانشگاه پیام نور وفدراسیون سوارکاری به امضا برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkvyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهارمحال بختیاری قهرمان مسابقات بسکتبال سه نفره دانشجویان  دانشگاه پیام نورشد