تاریخ انتشار: 1397/03/05 15:14
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 146442

بررسی گزینه‌های احتمالی نیمکت آلومینیوم؛ آخر همین هفته اعلام می‌شود!

باشگاه آلومینیوم اراک برخلاف فصل گذشته خود؛ در این فصل قصد دارد خیلی زود تیمش را ببندد.
بررسی گزینه‌های احتمالی نیمکت آلومینیوم؛ آخر همین هفته اعلام می‌شود!

 اراکی‌ها با قطعی شدن مدیرعاملی علیرضا دهشمند در این تیم؛ اکنون به فکر جذب یک سرمربی توانا هستند تا بتواند آنها را پس از 24 سال ( پاس اراک، صنایع اراک، شنسا ساوه، شهرداری اراک ) به سطح اول فوتبال کشور یعنی لیگ برتر برساند. باهم نگاهی به گزینه‌های باشگاه آلومینیوم اراک خواهیم داشت:

میشو کرستیچوویچ؛ امان از دلار

میشو در دو مقطع به فوتبال ایران آمد. هر دو مقطع نیز عملکردی قابل قبول داشت و وی موفق شد در رفسنجان نتایج خوبی را با مس رقم بزند. سرمربی کروات و مربی اسبق تیم ملی کرواسی طی مذاکره با مسئولین باشگاه آلومینیوم در لندن حاضر شد به ریال از باشگاه آلومینیوم اراک حقوق دریافت کند اما مسئولین اراکی‌ چندان میلی نسبت به این سرمربی نشان نداده‌اند و وی را در گزینه‌های پایانی خود قرار داده اند.

پرویز مظلومی؛ جمع آبی‌ها جمع می‌شود؟!

بر هیچ شخصی پوشیده نیست که علیرضا دهشمند مدیرعامل باشگاه آلومینیوم فردی استقلالی و متعصب به آبی‌ها و خصوصا منصور پورحیدری است. شکی نیست که خون‌های دهشمند نیز به سمت مظلومی کشش دارد اما پرونده نچندان درخشان مظلومی سبب شده تا فوتبالی‌های اراک نسبت به این گزینه کمی دلسرد شوند. اگر دهشمند تک و تنها باشگاه آلومینیوم را اداره می‌کرد و هیات مدیره‌ای نبود؛ قطعا مظلومی جزو محتمل‌ترین گزینه‌های هدایت باشگاهش بود اما بودن گروه فنی و همچنین اعضای هیات مدیره، کمی وضعیت را برای مظلومی برای حضور در اراک سخت کرده است.

فراز کمالوند؛ دِل کندن از لیگ برتر محاله!

دل کندن از لیگ برتر برای هر مربی‌ای سخت است. همین محمود فکری که امسال از لیگ یک به لیگ برتر منتقل شده نمی‌خواهد از مسجدسلیمان جدا شود و رنج مصائب لیگ یک برای هر مربی‌ای قابل درک و تحمل نیست. کمالوند با شیرین فراز کرمانشاه سابقه صعود دارد اما او برای مدیران اراکی شرط گذاشته. او از مدیران آلومینیوم ضمانت اجرائی خواسته است و از آنها خواسته تا پایان فصل و با هر نتیجه‌ای در تیم بماند. شرطی که حداقل برای دهشمند قابل فهم نیست و منطق دهشمند و گروه فنی‌اش آن را نخواهند پذیرفت.

محمد ربیعی؛ کارنامه موفق و مذاکره در روز چهلم مادر

ربیعی هر جا بوده عملکردی عالی داشته است. از شهرداری اردبیل بگیرید تا شهرداری بندرعباس در لیگ دو. او دو سالی است که با بادران همکاری می‌کند و طی این همکاری فراز و نشیب‌های فراوانی داشته است. تنها مشکل او برای حضور در اراک؛ قرارداد دو ساله‌اش با بادران است. مدیران تهرانی‌ها به شدت خواهان ادامه همکاری با ربیعی هستند اما ربیعی چندان مایل نیست. اینکه چرا و چه شده را به زمان دیگری موکول می‌کنیم اما جالب است بدانید که دهشمند چند روز قبل و در مراسم چهلم مادر ربیعی مذاکرات مقدماتی را با اطرافیانش آغاز کرد و از محتمل‌ترین گزینه‌های برای نیمکت آلومینیوم می‌باشد.

به هر حال آنچه از اطراف باشگاه آلومینیوم اراک به گوش می‌رسد، تصمیم نهایی مدیران این باشگاه تا پایان هفته است. اگر از میشو و مظلومی گذر کنیم؛ شانس فراز کمالوند و محمد ربیعی از سایرین بیشتر است و باید دید تا آخر این هفته؛ کدام مربی فرد اول نیمکت آلومینیوم در فصل جدید خواهد شد. البته برخی از اطرافیان باشگاه زمان اعلام سرمربی جدید را دوشنبه همین هفته اعلام کردند اما به هر حال پروسه حضور یک مربی در اراک آنهم در ماه مبارک رمضان قطعا چند روزی طول خواهد کشید و باید دید در نهایت چه خواهد شد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwmoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشتی دو استقلالی لیگ یکی+عکس
اختصاصی فرتاک ورزشی|

محمودی: دهشمند مدیری فداکار و دلسوز ورزش استان مرکزی است
مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ایرالکو مطرح کرد؛