تاریخ انتشار: 1397/03/06 16:22
کد خبر: 146293

سرپرست ملوان در فدراسیون فوتبال؛ 6 امتیاز کسر شده برمی‌گردد!

سرپرست باشگاه ملوان بندرانزلی برای پیگیری پرونده های شکایت بازیکنان پیشین این تیم به فیفا، در فدراسیون فوتبال حاضر شد.
سرپرست ملوان در فدراسیون فوتبال؛ 6 امتیاز کسر شده برمی‌گردد!

 مهران نصیری، سرپرست باشگاه ملوان امروز (یکشنبه) برای پیگیری پرونده شکایت زوران زلاتکوفسکی از باشگاه ملوان به فیفا و کسر شش امتیاز از این تیم در فدراسیون فوتبال حاضر شد.

مهران نصیری در این مورد گفت: فدراسیون فوتبال همکاری های لازم را با ما انجام می دهد. فدراسیون نامه ای به وزارت ورزش و جوانان ارسال می کند و این وزارتخانه با ارسال نامه ای به بانک مرکزی، کارهای ارزی ما را پیگیری خواهد کرد.

وی در مورد پرونده شکایت پاشنکو، دیگر بازیکن پیشین ملوان از این باشگاه که ممکن است زمینه ساز کسر شش امتیاز دیگر از ملوانان شود، تصریح کرد: این موضوع را هم پیگیری می کنیم. مبلغ مورد نیاز برای این پرونده آماده است و ما تنها مشکل ارزی داریم. از مدیربرنامه های پاشنکو درخواست کردیم که به ایران بیاید یا نماینده باشگاه برای پیگیری این پرونده، جلسه ای در خارج از کشور با او برگزار کند.

سرپرست باشگاه ملوان در مورد انتخاب مدیرعامل و سرمربی جدید این تیم نیز اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه برای کادر فنی جدید تیم رایزنی می کنند و من اطلاعی در این خصوص ندارم. من تنها موضوع پرونده های خارجی باشگاه را در این برهه حساس، آن هم به خاطر علاقه ام به ملوان و شهرم پیگیری می کنم. امیدوارم بتوانیم این دو پرونده را به سرانجام خوبی برسانیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmbjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهران نصیری مدیرعامل جدید باشگاه ملوان شد
در جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان مصوب شد؛