تاریخ انتشار: 1397/03/15 16:33
کد خبر: 145216

گرشاسبی:التماس نمی کنم که در پرسپولیس بمانید

سرپرست باشگاه پرسپولیس بدون اینکه موضوعی را بخواهد پنهان کند معتقد است باید شان باشگاه حفظ شود و نیازی به خواهش از بازیکن برای ماندن نیست.
گرشاسبی:التماس نمی کنم که در پرسپولیس بمانید

به گزارش فرتاک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی حدود ۸ ماه است که سکان هدایت پرسپولیس را در دست گرفته تا یکی از سخت‌ترین دوران مدیریتی خود را در ورزش ایران تجربه کند.

وی که پیش از این در استان خوزستان مدیریت بخش های مختلف ورزشی را بر عهده داشت در دوران ریاست محمدرضا طالقانی در فدراسیون کشتی، معاونت بخش‌های مختلف گوش شکسته‌ها را بر عهده داشت و پس از آن نیز والی ورزش استان تهران در پست مدیر کلی ورزش و جوانان شد تا همگان فکر کنند مدیر باتجربه ای قرار است زمام امور مدیریتی پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

اما شاید خودش هم فکر نمی کرد با روی کار آمدن در پرسپولیس با انواع و اقسام مشکلات روبرو شود. محرومیت پرسپولیس از حضور در دو پنجره نقل‌و انتقالاتی و همچنین عدم توافق با برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد سبب شد تا وی زیر تیغ انتقادات هواداران قرار بگیرد.

پرسپولیس که توانسته است در دو فصل گذشته قهرمان بی‌چون و چرای لیگ برتر فوتبال ایران شود سطح انتظارات دو آتشه های خود را آنقدر بالا برده است که هواداران این تیم دیگر راضی به ماندن در همین نقطه هم نیستند و عطش آنها با قهرمانی در آسیا سیری پیدا می کند. اما محرومیت پرسپولیس از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی سبب شد تا مدیران سرخپوشان نتوانند بازیکن جدیدی را خریداری کنند.

محرومیتی که هیچ ربطی به دوران مدیریتی گرشاسبی ندارد اما تمام فشارهای آن را تحمل می کند.

هواداران پرسپولیس از سرپرست باشگاه ایراد می گیرند که نتوانست مدیریت کند تا محرومیت پرسپولیس بخشیده شود. از طرفی خروج بازیکنان کلیدی پرسپولیس نظیر صادق محرمی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس به خشم آنها اضافه کرده است تا این روزها گرشاسبی را مقصر اصلی معرفی کنند.

گرشاسبی در طول این چند ماه سعی کرده تا پاسخ هر سوالی را شفاف بدهد. کافی است خبرنگاران بتوانند سرپرست باشگاه را پیدا کنند تا پاسخ تک تک سوالات خود را بدون هیچ سانسوری دریافت کنند.

در واقع گرشاسبی دقیقا نقطه مقابل مدیریت قبلی پرسپولیس علی اکبر طاهری در گفتگو با خبرنگاران است. با اینکه وی هم بیشتر اوقات سعی می کند در پیچ و خم سوالات خبری نماند اما هربار میکروفن یا خبرنگار روبروی خودش می بیند پاسخگوست.

او در همین پاسخگویی‌هایش هم معتقد است باید شان باشگاه پرسپولیس حفظ شود. از این رو مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد آنها را منوط به حضورشان در باشگاه پرسپولیس کرد. گرشاسبی تلاش های زیادی انجام داد تا محرومیت پرپسولیس را لغو کند اما رفت و آمدهای وی و سایر مدیران پرپسولیس به سوئیس هم تا کنون ثمربخش نبوده است تا این تیم نتواند بازیکن بگیرد.

گرشاسبی در گفتگویی که پس از قهرمانی پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر انجام داد به صراحت گفت: دنبال بازیکن نمی دوم و التماس نمی کنیم که در پرسپولیس بماند. باید بدانیم مدیر و مربی زیر چتر بزرگ پرسپولیس هستیم. هیچ کس بزرگتر از باشگاه نیست.

رویه ای که چندان هم بد نیست اما به مذاق هواداران باز هم خوش نیامد تا گرشاسبی باز هم مجبور شود تا انتقادات را تحمل کند.

ترانسفر احمدزاده به خارج از کشور و رفتن صادق محرمی به دیناموزاگرب کرواسی در حالی رقم خورد که برانکو ایوانکوویچ به گرشاسبی اجازه نداد تا قرارداد محسن مسلمان را تمدید کند. بازیکن نیمکت نشین و در عین حال محبوب هواداران پرسپولیس در لیست پروفسور سرخ ها نیست و گرشاسبی هم با وجود یکبار مذاکره با برانکو برای بازگرداندن وی نتوانست نظر سرمربی تیمش را عوض کند تا این بازیکن مجبور به خداحافظی شود. اما بازهم هواداران پرسپولیس هستند که گرشاسبی را مقصر می دانند.

مدیری که همچنان سکون را به فعالیت در تمدید قراردادها ترجیح می دهد تا پرسپولیس روزهای سختی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پشت سر بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pma9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیح گرشاسبی به برانکو در خصوص تمدید قراردادها