تاریخ انتشار: 1397/03/15 17:02
کد خبر: 145211

مهندس پیشنهاد وسوسه انگیز جدید دریافت کرد

محسن مسلمان که مهندس فوتبال ایران لقب گرفته حالا با پیشنهاد جذاب تراکتورسازی روبرو شده، هر چند هنوز تصمیم خودش را نگرفته است.
مهندس پیشنهاد وسوسه انگیز جدید دریافت کرد

به گزارش فرتاک ورزشی،برانکو آخرین روزنه های بازگشت مسلمان به پرسپولیس را بست و رسما اعلام کرد مهندس پرسپولیس جایی در لیست فصل آینده او ندارد. عمق اختلاف برانکو با مسلمان و حاشیه های این بازیکن آنقدر زیاد است که برانکو با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و احتمال جدایی کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده و شاید دیگر ستاره های پرسپولیس باز هم حاضر به کار با مسلمان نیست. اما برخلاف برانکو تیم های مدعی قهرمانی به این فکر هستند که با جذب مسلمان اسلحه پنهانی علیه پرسپولیس به دست بیاورند.

مسلمان پس از آنکه به طور علنی با برانکو مشکل پیدا کرد با سپاهانی ها وارد مذاکره شد و به طور چراغ خاموش و پیش از اینکه قلعه نویی با سپاهان قرارداد ببندد، با آنها توافق کرد؛ توافقی به قیمت دو میلیارد. اما شرایط برای مسلمان هم در سپاهان خوب پیش نرفت و امیر قلعه نویی قیمت مهندس سابق پرسپولیس را به شدت کاهش داد و اعلام کرد که باشگاه سپاهان اگر مسلمان با رقم یک میلیارد و دویست تومانی قراردادش را امضا می کند، با او قرارداد ببندد. مسلمان هم هنوز پاسخ مشخصی به سپاهانی ها نداده و او همچنان منتظر یک پیشنهاد جذاب از خارج یا داخل است.

در همین زمینه یکی از مدیران تراکتورسازی مذاکره با وی را تایید کرد. گفته می شود زنوزی مالک جدید تراکتور قصد دارد یک تیم قدرتمند برای نقل و انتقالات جمع و جور کند و برایش مهم نیست که چه هزینه ای بابت جذب بازیکنان مدنظرش پرداخت کند. پیشنهاد یک میلیارد و ششصد میلیونی از سوی مسلمان به تراکتوری ها تاکنون نه تایید شده و نه تکذیب، اما بعید نیست که هافبک سابق پرسپولیس با این رقم پای میز مذاکره با تراکتوری ها بنشیند. مسلمان در بازی فصل گذشته در تبریز به خاطر نوع آرایش موهایش سوژه هواداران تبریزی شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kk5o8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر برای نقل و انتقالات ماموریت جدیدی به مدیران داد