تاریخ انتشار: 1397/04/02 19:00
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 142263

مس با دنده یک به دنبال جذب بازیکن؛ برپایی بازار مسگرها در تبریز!

بازیکنان تیم‌های تبریزی در صدر اخبار نقل و انتقالات تیم مس کرمان قرار دارند و سرمربی مس فعلا علاقه مند است که بازیکنان لیگ یکی تیمش را از میان بازیکنان فصل گذشته شهرداری تبریز و ماشین سازی تبریز انتخاب کند.
مس با دنده یک به دنبال جذب بازیکن؛ برپایی بازار مسگرها در تبریز!

 باشگاه مس بعد از انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم در فصل آینده، برای جذب بازیکنان، ماموریت تامی را به او داده است و حسینی شخصا با نفرات مدنظر خود در مقطع حساس نقل و انتقالات صحبت‌های ابتدایی را انجام می‌دهد؛ موضوعی که جای تعجب ندارد و به هر حال این بازیکنان در طول فصل شاگردان سرمربی خواهند بود و باید تفکرات سرمربی با روحیات و سبک بازی بازیکن همخوانی داشته باشد. ضمن اینکه باشگاه هم از حمله‌‌ی احتمالی سرمربی تیم در میانه‌های فصل بابت ضعف در نقل و انتقالات در امان می‌ماند و مسوولیت زشت یا زیبا شدن مس به عهده خودِ حسینی خواهد بود.

با این حال حرکت مس در نقل و انتقالات این روزها سرعت بالایی ندارد و تاکنون سه بازیکن به صورت رسمی جذب شده‌اند و مورد جالب یا حتی عجیب این است که هر سه بازیکن فصل گذشته در تیم‌های تبریزی حضور داشتند. شروین بزرگ نیم فصل اول در ماشین سازی بود، علی پورمحمد و محمد قنبری نیز در عضویت تیم شهرداری تبریز بودند. مجتبی حسینی، سرمربی مس که در نقل و انتقالات تیمش همه کاره محسوب می‌شود، فصل گذشته با یحیی گل محمدی در تراکتورسازی فعالیت می‌کرد و حالا علاقه‌اش به فوتبال تبریز را با جذب بازیکنان تیم‌های تبریزی کتمان نمی‌کند!

همچنین هنوز خبر رسمی از تمدید قرارداد هیچکدام از بازیکنان فصل قبل منتشر نشده است و از طرف دیگر اعلام خبر جدایی غلامرضاپور، عرفانی و محمد خلیلی که سرمربی مس روی حفظ آنها تاکید کرده بود، سبب شده که روند تمدید قرارداد بازیکنان و به طور کلی فرایند نقل و انتقالات مس شکل نگران کننده‌ای بگیرد و به نظر می‌رسد که ترکیب مس در فصل آینده تغییرات زیادی داشته باشد.

نویسنده: میلاد بحرینی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oyxov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع شهرداری تبریز به مس کرمان پیوست
اختصاصی فرتاک ورزشی|