تاریخ انتشار: 1397/04/27 22:38
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 138179

گلر دوم شاهین بوشهر چه کسی است؛ دست دست کردن به سبک فکری!

شاهین شهرداری بوشهر‌ از جمله تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ آزادگان‌ می‌باشد.
گلر دوم شاهین بوشهر چه کسی است؛ دست دست کردن به سبک فکری!

 بوشهری‌ها با انتخاب محمود فکری که فصل گذشته تیم‌ جنوبی نفت مسجد سلیمان را قهرمان مسابقات لیگ آزادگان کرد، نشان دادند که ‌با برنامه‌ای بلند مدت رویای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران را در سر می‌پرورانند. 

با تحت نظر‌قرار دادن فعالیت‌های نقل و انتقالاتی بوشهری‌ها می‌توان به این نکته پی ‌برد که محمود فکری مانند فصول گذشته بمبی در بازار نقل و‌انتقالات نمی‌ترکاند و قصد حفظ نقاط‌قوت و همچنین پوشش نقلط ضعف بوشهری‌ها دارد. 

اما یکی از ابهامات در ترکیب بوشهری‌ها پست دروازه‌بانی این تیم می‌باشد،شواهد حاکی از آن است که سجاد بیرانوند سنگربان ا‌ول بوشهری‌ها خواهد بود. 

اما گلر دوم بوشهری‌ها کماکان در حاله‌ای از ابهام است،چرا که این روز‌ها در کنار سجاد بیرانوند فردی جز یک گلر که سهمیه زیر ۲۳ سال می‌باشد،تمرین نمی‌کند. 

این در حالی ‌می‌باشد که پیش بینی می‌شد،گلر دوم و رقیب سجاد بیرانوند از بین سه گزینه آرش ملک،وحید مهدی‌خانی و محمد علی نعمتی باشد،اما دست دست کردن مدیران بوشهری و از دست دادن فرصت منجر شد وحید مهدی ‌خانی که یکی از گزینه‌های جدی سنگربانی بوشهری‌ها بود به شهرداری تبریز بپیوندد،همچنین از گوشه و کنار شنیده می‌شود ،دو گزینه بعدی هم از چند پیشنهاد داشته و در حال مذاکره می‌باشند. 

حال منتظر می‌شینیم تا ببینیم دست دست کردن بوشهری‌ها به کجا می‌رسد و گلر دوم شاهین چه کسی خواهد بود؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvpkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


​هجوم دلالان در تمرینات شاهین بوشهر؛ آقای فکری لطفا فکر کنید
اختصاصی فرتاک ورزشی|