تاریخ انتشار: 1397/04/28 21:44
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 138029

دلالان حاضر در بازی شاهین بوشهر چه کسانی بودند؟!

وجود ایجنت‌ها در مسابقات تدارکاتی باشگاه‌های لیگ یکی در تهران به امری مرسوم تبدیل شده است اما در این میان افرادی سودجو، در بین سوء استفاده‌های کلان از فوتبال ایران هستند.
دلالان حاضر در بازی شاهین بوشهر چه کسانی بودند؟!

 فعالیت ایجنت‌های رسمی فدراسیون فوتبال علاوه بر اینکه عیب نیست، بلکه به رشد فوتبال کشور نیز کمک خواهد کرد اما همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم، وجود برخی افراد سودجو در کنار تیم‌ها علاوه بر اینکه به نفع فوتبال کشور نیست، بلکه سبب پس‌رفت نیز خواهد شد.

شب گذشته سایت فرتاک ورزشی در تحلیلی نسبت به بازی دو تیم سپیدرود رشت و شاهین بوشهر نوشت که برخی دلالان به این بازی ورود پیدا کرده و باتوجه به ارتباطی که با مربیان دو تیم گرفتند، قصد جابه‌جایی بازیکنان مد نظر خود داشته اند. در این رابطه توضیح چند نکته حائز اهمیت است.

در تصویر خارجی مطلب، عکس محمود فکری در کنار وحید فاضلی دستیار وی نمایش داده شد و این خطا در افکار عمومی ظاهر شد که مراد از این مطلب، آقای فاضلی یا کادرفنی آقای فکری می‌باشد. اما مراد نویسنده این نبوده و علاوه بر آقای فکری و فاضلی، کادرفنی باشگاه شاهین از این ماجرا مبرّا می‌باشند و مراد نویسنده اشخاص دیگری بوده‌اند.

مراد نویسنده از نوشتن آن مطلب، دلال‌هایی بودند که علاوه بر اینکه مورد توجه فدراسیون فوتبال نیستند، بلکه فدراسیون علیه‌شان نیز می‌باشد. اکنون کاشف به عمل آمده است که آن شخص دلال، برای جابه‌جایی بازیکن سپیدرود به آن بازی رفته بوده و این موضوع ربطی به باشگاه شاهین نداشته است. به هر حال پیشگیری بهتر از درمان است امید می‌باشد تا با ورود فدراسیون فوتبال، روزی فوتبال ایران به پاک‌ترین مراکز ورزشی دنیا تبدیل شود.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aljzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعار باشگاه شاهین بوشهر در لیگ یک مشخص شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|