تاریخ انتشار: 1397/04/30 20:05
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 137774

یاداشت| عملکرد متزلزل ملوان با پورغلامی ادامه دارد؛ تیم خوب اما نتایج بد!

ملوانان این فصل را با فرهاد پورغلامی استارت زده‌اند و فصلی پرنوسان را سپری خواهند کرد.
یاداشت| عملکرد متزلزل ملوان با پورغلامی ادامه دارد؛ تیم خوب اما نتایج بد!

 حسین پنبه‌کار| قوی سپید انزلی در این فصل از مسابقات لیگ یک، به مراتب کار سخت‌تری نسبت به فصل قبل خواهد داشت. ملوانان فصل قبل با نادر دست نشان علی‌رغم نتایج نوسانی اما تیم بسیار قلدر و خطرناکی بودند اما آنها در این فصل چندین تغییرات داشته‌اند که سبب شده ما در این فصل ملوان جدیدی را شاهد باشیم.

تغییر در مدیریت

ملوانان در مدیریت باشگاه خود تغییرات بسیاری داشته‌اند. میلاد رفیع زاده جوان مدیرعامل باشگاه ملوان شده است و در رده‌های مختلف باشگاه نیز تغییرات فراوانی را شاهد بودیم. نکته مهم درخصوص ملوان این فصل، مباحث مالی است که با ورود سازمان منطقه آزاد انزلی، خون‌های تازه‌ای به باشگاه ملوان تزریق خواهد شد و از این لحاظ، تغییرات به سود ملوانان بوده است.

لیست خروج پر رنگ و لعاب

اگر لیست خروج باشگاه ملوان را نگاه کنیم، همانند یک باشگاه کامل دیگر خروجی داشته است. قوی سپید انزلی در نقل و انتقالات تابستانه شاید پر سروصدا ظاهر نشده است اما بازیکنان خروجی آنها بسیار پرسروصدا بوده. خروج بازیکنانی نظیر نیما میرزازاد، ایمان باصفا، امین جهان کهن، علیرضا حیدری، مهدی کربلایی، صائب محبی و ... قطعا سبب ناهماهنگی شدید ملوانان در بازی‌های ابتدای فصل خواهد داشت.

بازی‌های دوستانه کم و نتایج ضعیف

درحالی که کمتر از 20 روز دیگر فصل جدید مسابقات لیگ یک آغاز خواهد شد، ملوانان به غیر از بازی با اکسین البرز، محک جدی دیگری نخورده‌اند. ملوانان گرچه منتخب اردبیل و چند تیم شهرستان انزلی را در بازی‌های دوستانه شکست داده‌اند، ولی قطعا بازی با تیم‌های هم‌طراز با سطح و کلاس ملوان، می‌تواند بیشتر به قوی سپید کمک کند.

ورودی‌های متوسط

بازیکنان ورودی ملوان در این فصل بسیار متوسط شمرده می‌شوند. به غیر از دانیال ماهینی که روزگاری توسط کارلوس کی روش به تیم ملی ایران نیز دعوت شده بود، سایر بازیکنان از لحاظ فنی بسیار با نام ملوان و سطح فنی این باشگاه فاصله دارند. بازیکنانی نظیر امین جهان عالیان، حمید خدابنده‌لو، علیرضا دغاغله و ... که بیشتر از نام بازیکنان، نام باشگاه قبلی‌شان مشهورتر بوده است. ملوانان هنوز نتوانسته‌اند بازیکنی خوب جذب کنند اما با این وجود، ماندگاری اکثریت بازیکنان فصل قبل، آنها را همچنان تیم قابل احترامی باقی نگه داشته است.

کاپیتان پژمان در سکوت مطلق

وضعیت پژمان نوری در باشگاه ملوان مشخص نیست. کاپیتان محبوب و دوست‌داشتنی قوی سپید انزلی گویا با فرهاد پورغلامی به مشکل خورده است و حضورش در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اسطوره ملوانان که فصل قبل بسیار در نظم باشگاه تاثیرگذار بود، این روزها در سکوت کامل به سر می‌برد و حتی حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نیز نیست. به هر حال، هواداران ملوان خواستار حضور او در ترکیب تیم‌شان هستند و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

انتخابی متزلزل به نام فرهاد پرغلامی

عدم بازگشت ملوان در دو ساله گذشته به لیگ برتر، قطعا کار مدیریت باشگاه را برای انتخاب سرمربی در سومین سال متوالی لیگ یک سخت کرده است. گزینه‌های باشگاه ملوان برای انتخاب سرمربی فراوان نبود اما مدیریت تصمیم گرفت هدایت باشگاه را به فرهاد پورغلامی بدهد. پورغلامی در سایپا عملکرد ناموفقی داشت و عملکردش در تیم ملی امید نیز قابل ذکر نیست. به هر حال انتخاب او قطعا متزلزل بوده است و گرچه او از لحاظ فنی ثابت شده است، اما آنچه هواداران ملوان را در این فصل راضی می‌کند، پیروزی مداوم ملوانان در مسابقات می‌باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ar5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع سابق استقلال تهران به تیم نظامی لیگ یکی پیوست
اختصاصی فرتاک ورزشی|