تاریخ انتشار: 1397/05/06 17:23
اختصاصی| 15 روز تا آغاز مسابقات لیگ یک؛
کد خبر: 136747

نقدی بر بلاتکلیفی سه تیم لیگ یکی؛ محمودزاده پاسخگو نیست!

در فاصله کمتر از 15 روز تا آغاز رسمی مسابقات لیگ یک، هنوز تکلیف 3 تیم حاضر در این مسابقات مشخص نیست.
نقدی بر بلاتکلیفی سه تیم لیگ یکی؛ محمودزاده پاسخگو نیست!

 لیگ یک فصل جدید از تاریخ بیستم مرداد ماه آغاز خواهد شد. لیگ یک امسال یکی از بی‌نظم‌ترین لیگ‌های تاریخ این رده می‌باشد. از فعل و انفعالات فراوان باشگاه‌ها همین بس که برق جدید، ناگهان قشقایی می‌شود و ماشین سازی، گسترش فولاد! بادران به هر نحوی که شده می‌خواهد به کرمانشاه برود و استقلال جنوب به صورت سوری به بعثت تبدیل می‌شود.

نکته عجیب آن است که ناگهان شهرداری تبریز می‌آید و به بعثت کرمانشاه تبدیل می‌شود و ناگهان بعثت از حضور در لیگ یک منع شده و استقلال جنوب به پرسپولیس پاکدشت منتقل می‌شود و سران باشگاه شهرداری تبریز نیز قید فروش را زده و در لیگ یک قصد تیمداری خواهند داشت.

اینها تنها بخشی از عجایب لیگ یک امسال است و به همین دلیل آن را به بی‌نظم‌ترین لیگ یک تاریخ لقب داده‌ایم. با این بی‌نظمی‌های فراوان خیلی عجیب نیست که هنوز تکلیف 3 تیم دیگر هنوز مشخص نشده است! خونه به خونه، نفت تهران و سیاه جامگان هنوز باورشان نشده است که فصل آینده در لیگ یک حضور دارند و در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز مسابقات، هنوز تیمی تشکیل نداده‌اند.

از مشهد خبر می‌رسد که سیاه جامگان به علی حنطه سپرده شده است اما هنوز این خبر به طور رسمی تائید یا تکذیب نشده است. مالکان خونه به خونه نیز جیب برخی رسانه‌ها را پُر کرده و با شانتاژ رسانه‌ای قصد دارند تیمشان را به ارومیه انتقال دهند درحالی که رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان غربی این موضوع را تکذیب کرده است.

نفت تهران نیز در سکوت کامل خبری به سر می‌برد. تیمی که حتی پیشکسوتان این تیم از جمله ناصر فریادشیران از آینده‌اش خبر ندارد و با اظهار بی‌اطلاعی درخصوص این باشگاه سخن بر زبان می‌گشاید. مسئول مسابقات لیگ یک فوتبال ایران فریبرز محمودزاده است که درعین حال، رئیس سازمان نقل و انتقالات فوتبال ایران نیز می‌باشد و فعلا به جای پاسخگوئی به رسانه‌ها درخصوص لیگ یک، به فکر کسب درآمدی بیشتر برای فدراسیون فوتبال از طریق نقل و انتقالات لیگ برتر می‌باشد و هیچ عجیب نیست که در روزهای آینده، انتقادهای شدیدتری را نسبت به این مقام مسئول روا بداریم.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5l56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلاتکلیفی 3 تیم لیگ یکی؛ مدیرانی که روزه سکوت گرفته‌اند/ تکلیف چیست؟
اختصاصی فرتاک ورزشی|