تاریخ انتشار: 1397/05/13 11:06
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 135833

دیروز در باشگاه خونه به خونه چه گذشت؛ تمدید قرارداد 10 بازیکن با قراردادهای بسیار پائین!

عصر دیروز در دفتر باشگاه خونه به خونه جلسه‌ای مابین مدیریت باشگاه و همچنین بازیکنان این باشگاه برگزار شد.
دیروز در باشگاه خونه به خونه چه گذشت؛ تمدید قرارداد 10 بازیکن با قراردادهای بسیار پائین!

 در این جلسه که قاسم حسن زاده و جواد حسن زاده مدیران باشگاه خونه به خونه نیز حضور داشتند، برخی از بازیکنان جوانی که تحت قرارداد با باشگاه بودند را کنار هم جمع کردند و قرارداد آنها را تمدید نموده و از اهداف باشگاه در فصل جدید مسابقات لیگ یک سخن گفتند.

از نکات ویژه این جلسه حضور هومن افاضلی سرمربی این باشگاه در جلسه بود که به نوعی به بازیکنان تیم معرفی شد. همچنین در این جلسه مهران برزگر نیز حضور داشت و باید او را جزو دستیاران افاضلی در تیم خونه به خونه برشمرد.

دیروز مالک باشگاه خونه به خونه موفق شد قرارداد 9 بازیکن این تیم را نیز تمدید کند. بازیکنانی همچون مهرداد حیدری، رضا آقابابایی، رضا منصوری، رضا پورهاشم، محمدحسین باباگلی، سهراب پل گردنی، امیرحسین رمضان زاده، جواد خدادادی و احسان مهدوی قراردادهایشان را تا سال 1400 با خونه به خونه تمدید کردند و همچنین بابلی‌ها در اولین گام، مهدی احمدزاده مهاجم جوان و بابلی فصل گذشته ایرانجوان بوشهر را نیز جذب کردند.

از نکات قابل تامل تمدید قرارداد بازیکنان جوان خونه به خونه تا سال 1400 آن می‌باشد که مبلغ قراردادهایشان بسیار پائین است و به نحوی حاضر شدند به این تمدید قرارداد تن دهند. 5 بازیکن جوان خونه به خونه نیز بخاطر مسائل مالی، هنوز با مدیران باشگاه به توافق نرسیدند و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده، جلساتی با مدیریت باشگاه برگزار کنند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gz665

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا دو بازیکن خونه به خونه نمی‌توانند با مس کرمان قرارداد ببندند؟!
اختصاصی فرتاک ورزشی|