تاریخ انتشار: 1397/05/19 17:31
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 135041

میثاقیان به فکر جمع کردن تیم در شب قبل از بازی؛ اروند مربی ندارد!

اروند خرمشهر فردا میزبان تیم سرخپوشان پاکدشت در هفته اول لیگ یک است اما حواشی عجیب این تیم تا شب قبل از بازی نیز ادامه دارد.
میثاقیان به فکر جمع کردن تیم در شب قبل از بازی؛ اروند مربی ندارد!

 محمد علیزاده بازیکن اروند خرمشهر درحالی که قرار بود صبح روز گذشته 30 درصد از قراردادش را دریافت کند تا به مشکلات شخصی‌اش رسیدگی شود، مدیران اروند در این امر تعلل کرده و این بازیکن پر حاشیه نیز ساکش را بست و به فرودگاه رفت تا به شهرش بازگردد.

نکته بسیار عجیب در خلال این ماجرا آن می‌باشد که در این کش و قوس اکبر میثاقیان شخصا وارد ماجرا شده و بازیکن ناراضی را مجاب کرد تا به اردوی تیم برگردد و به شهرش سفر نکند. سئوالی که اینجا مطرح می‌شود آن است که آیا یک سرمربی باید دست به چنین کاری آن هم در شب قبل بازی انجام دهد، یا باید به فکر کارهای فنی تیم برای بازی فردا باشد؟!

هیچ کس کتمان نمی‌تواند کند که اکبر میثاقیان مربی بزرگی نیست و بزرگی میثاقیان به همه ثابت شده است اما سئولی که مطرح می‌باشد آن است که آیا اروند مربی دیگری ندارد که به مشکلات بازیکنان رسیدگی کند؟ دستیاران میثاقیان در اروند چه نقشی را دارند؟ حمید فرزانه، مولایی، بچاری و سایر دستیاران چطور در این خصوص سکوت کردند و سرمربی باید شخصا برای جمع کردن تیمش اقدام کند!

دستیار اول میثاقیان در اروند حمید فرزانه است. او که فردی بسیار آرام است، هیچگاه در بحث اداره بازیکنان تیم موفق نبوده و مشخص نیست که میثاقیان چگونه او را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرده است و به احتمال فراوان میثاقیان چوب این اشتباهش را در ادامه فصل خواهد خورد و با انتخاب این دستیار، کارش را در باشگاه اروند دو برابر سخت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpyoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی اروند - سرخپوشان پادکشت؛ جدال جذاب مربیان باتحربه در گام اول/ تازه واردهای لیگ یک به هم رسیدند