تاریخ انتشار: 1395/04/22 11:29
کد خبر: 274407

تراکتورسازی تکنیکی ترین تیم حال حاضر لیگ

تراکتور در حال حاضر توانسته است در فصل نقل و انتقالات رضایت بسیاری را جلب کند.
تراکتورسازی تکنیکی ترین تیم حال حاضر لیگ

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، در فوتبالی که بسیاری از بازیکنانش ماشینی بازی می کنند و نبود بازیکن تکنیکی موج می زند،  بیشترین تعداد از بازیکنان تکنیکی در تراکتور مشاهده می شود. در این مطلب به برررسی تعدادی از این بازیکنان می پردازیم.

 

فاخر تهامی

بازیکنی از آبادان که در تمرینات تراکتور فوق العاده ظاهر شده است ، توانسته رضایت قلعه نویی را جلب کند. سرمربی تراکتور این روزها از سبک بازی این بازیکن خرسند است و شاید در آینده بیشتر از این بازیکن بشنویم. وی در صنعت نفت آبادان نیز موثر ظاهر شده بود و در تبریز همه از این بازیکن بیشتر خواهند شنید.

 

کرار جاسم

بازیکن عراقی که پیش از این در تراکتور امتجان خود را پس داده است . آمادگی بالای این بازیکن در تمرینات و بازی با پیکان شرایط مناسب او را نشان می دهد. بدون شک سرمربی تراکتور حاضر نیست او را در نیمکت ذخیره قرار دهد و باید کرار جاسم را یکی از مهرهای خوش تکنیک و خلاق تراکتور در فصل جاری بدانیم.

 

محمد ابراهیمی

هرچند در چند فصل اخیر ابراهیمی سابق نبود اما در گسترش فولاد به یکی از موثرترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شد. ابراهیمی اگر در اوج باشد مقاومت تیم ها در مقابل تراکتور خواهد شکست . اف 14 این روزها از پیوستن به تراکتور خرسند است. حرکات عرضی او و ضربات دقیق وی در چارچوب نمونه ای از جرکاتی است که تهدیدی برای تیم های حریف به شمار می رود.

 

سروش رفیعی

بدون شک در سمت چپ یکی از بهترین های ایران است. بازی های موثر و قابل قبول او در فصل جاری بسیاری از تراکتوری ها را به وجد آورده است. رفیعی تا نیم فصل حداقل در تراکتور خواهد بود و طرفداران انتظار دارند تا او بدون حاشیه به بازی های تکنیکی خود ادامه بدهد. پاس های دقیق ، موفقیت در جا گذاشتن نفر مقابل ، سروش رفیعی را به بهترین های این فصل در سمت چپ تبدیل خواهد کرد.

 

علیرضا رمضانی

یکی از بازیکنانی است که به دلیل مصدومیت نتوانست در استقلال خود را نشان دهد اما تکنیک او در محوطه جریمه حریف با توجه به جثه خود او را به خطرناک ترین ابزارهای تراکتور در لیگ برتر تبدیل خواهد کرد . امیر قلعه نویی بی دلیل اصرار به جذب رمضانی نداشت و حالا او با قراردادی سه ساله می تواند در پست هافبک پدیده این فصل لیگ برتر باشد.

 

شهرام گودرزی

ریز نقش و تکنیکی همچون محمد ابراهیمی . در گسترش فولاد به حملات اضافه می شد و به همراه شجاعیان و ابراهیمی شرایط ایده آلی را رقم می زد. وی رقابت نفس گیری با رفیعی در پست هافبک چپ خواهد داشت و می تواند کمک حال تراکتور در دقایق حساس و سرنوشت ساز دیدارهای مهم باشد.

تراکتور برخلاف این فصل از بازیکنان خلاق و تکنیکی بسیاری استفاده می کند. بازیکنان بسیار دیگری نیز از جمله لوسیانو ادینهو نیز در نیز صورت آمادگی می توانند در این ترکیب جای گیرند و با احتساب آنان دست تراکتور در اتخاذ هر شیوه ای بازتر از گذشته خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq5vm

آخرین اخبار