تاریخ انتشار: 1395/04/22 11:54
کد خبر: 274399

قانون افزایش سهمیه بازیکنان بزرگسال لیگ یکی تصویب شد

تیم های لیگ یکی از این پس می توانند 21 بازیکن بزرگسال جذب کنند
قانون افزایش سهمیه بازیکنان بزرگسال لیگ یکی تصویب شد

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی،  پیش تر که حضور بازیکنان بالای 23 سال در تیم های لیگ برتر محدود شد و از 21 بازیکن به 18 بازیکن کاهش یافت تیم های دسته اولی هم مجاب شدند از این قانون پیروی کنند! اما به تازگی به تیم های دسته اولی ابلاغ شد که می توانند برای فصل جدید 21 بازیکن بزرگسال بخدمت بگیرند. به نظر می رسد این به خاطر اعتراض تیم های دسته اولی بوده. آنها معترض بودند که تعداد بازی های بیشتری به نسبت تیم های لیگ برتر انجام می دهند و قادر به جذب بازیکن خارجی هم نیستند.

پس باید به آنها اجازه داده شود همانند گذشته بازیکن بزرگسال بخدمت بگیرند تا یارای مقابله با تیم های حریف را پیدا کنند. در نهایت سازمان لیگ برتر با این درخواست موافقت کرد.

هم چنین تیم ها می توانند 9 بازیکن زیر 23 سال و 5 بازیکن زیر 21 سال بخدمت بگیرند.

گفتنی است فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 17 مرداد با حضور 18 تیم آغاز می شود و تیم های اول و دوم به طور مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند. سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی می شوند.

قرار بود مراسم قرعه کشی لیگ یک توام با لیگ برتر باشد و امشب برگزار شود اما در نهایت با آن مخالفت شد و به زودی تاریخ جدید قرعه کشی لیگ یک اعلام خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kpba

آخرین اخبار