تاریخ انتشار: 1395/06/25 15:52
کد خبر: 261297

بخت رضاییان باز می شود؟

ستاره جنجالی پرسولیس باز هم نیمکت نشین شد
بخت رضاییان باز می شود؟

تنها راه بازی کردن مدافع راست تیم ملی در پرسپولیس و بازی در دربی، عقب افتادن احتمالی این تیم مقابل استقلال است.

 

برانکو ایوانکوویچ مدافع پشیمان را نمی خواست. مرد کروات بارها و بارها درباره نخواستن رامین رضاییان مصاحبه و اعلام کرد با وجود حسین ماهینی و حتی صادق محرمی نیازی به این بازیکن ملی پوش ندارد.

 

با این وجود وساطت و پادرمیانی باشگاه بالاخره باعث شد برانکو کوتاه بیاید و اجازه بازگشت به رضاییان بدهد اما این پایان کار نبود.

 

رضاییان که در دو بازی گذشته تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه برابر قطر و چین به میدان رفته بود به این امید همراه پرسپولیس به تبریز رفت که برابر تراکتورسازی هم در ترکیب اصلی تیمش بازی کند. برانکو هم در مصاحبه قبل از بازی چراغ سبز نشان داد و گفت که شاید از رامین هم در دیدار مقابل تراکتورسازی استفاده کند.

 

روز بازی اما اتفاق دیگری افتاد. برانکو باز هم به ماهینی اعتماد کرد و حتی برای یک دقیقه هم به رضاییان فرصت بازی نداد تا مشخص شود راه بازگشت این بازیکن به ترکیب اصلی هنوز مسدود است.

 

در همین راستا نکات زیر به سمع و نظرتان می رسد:

 

اول؛ برانکو به رغم آن که به شدت به مهدی طارمی نیاز داشت اما در سه بازی اول پرسپولیس، آقای گل را روی نیمکت نشاند تا به همه یادآوری کند اهل بازی دادن به بازیکنانی نیست که در تمرینات او حضور نداشته اند. با توجه به حضور ماهینی طبیعی است که نیاز برانکو به رضاییان به مراتب کمتر از طارمی باشد.

 

دوم؛ رضاییان برگشت اما هرگز برانکو نمی تواند دوران پیچاندن گوشی همراه از سوی این بازیکن ملی پوش را فراموش کند. دورانی که رضاییان جواب تلفن هیچ یک از مسئولان باشگاه را نمی داد. برخی بازیکنان پرسپولیس که رابطه خوبی با رامین ندارند نیز همین مسأله را در تمرینات زمزمه می کردند و حالا برانکو می خواهد ثابت کند اقتدار دارد!

 

سوم؛ مثلی بین شاگردان برانکو رواج دارد که هر کسی به ترکیب اصلی تیم این مرد کروات راه پیدا کرد دیگر باید خیالش راحت باشد چون سرمربی پرسپولیس کسی نیست که به راحتی بازیکن فیکس خود را بیرون بگذارد. بنابراین کسانی که تصور می کردند ماهینی یا محسن ربیع خواه کنار گذاشته می شوند تا رضاییان بازی کند سخت در اشتباه بودند.

 

چهارم؛ برانکو اعتقاد دارد وینگر راست تیمش حتما باید چپ پا باشد. بدین ترتیب گزینه جانشینی فرشاد احمدزاده هم اتوماتیک وار کنار رفت. رضاییان از نظر برانکو مدافع راست است و بسیار بعید است برانکو بخواهد او را جانشین احمدزاده آن هم در ترکیب اصلی کند.

 

پنجم؛ همین اعتقاد راسخ را برانکو در مورد ماهینی دارد. از نظر برانکو این بازیکن بوشهری و با تجربه یک مدافع راست است و باید در همین پست هم بازی کند. این نکته را خدمت دوستانی گفتیم که تصور می کنند با بازی دادن به ماهینی در دفاع میانی و چپ می توان جا را برای بازی کردن رضاییان باز کرد.

 

ششم؛ ربیع خواه نیز گرچه یک بازیکن متوسط نشان داده اما در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس سوتی یا گاف بدی نداده که برانکو بخواهد او را کنار بگذارد.

 

و بالاخره هفتم؛ تنها راه بازی کردن رضاییان در پرسپولیس و بازی در دربی عقب افتادن احتمالی این تیم مقابل استقلال است. تجربه نشان داده که برانکو خیلی تحمل فریادهای هواداران را ندارد و چنانچه تیمش در دربی عقب بیفتد و طرفداران پرسپولیس هم رامین را تشویق کنند آن گاه شاید بخت رضاییان هم باز شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36myl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو، رضاییان، ماهینی، احمدزاده، طارمی و این دربی که دارد از راه میرسد...