تاریخ انتشار: 1397/07/28 13:10
کد خبر: 125583

۲۷ هزار سکه در انتظار مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی

طبق اعلام معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ تقریبا ۲۷ هزار سکه پاداش می گیرند.
۲۷ هزار سکه در انتظار مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی

در حالی که چند ماه قبل از بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی مسئولان وزارت ورزش میزان پاداش مدال آوران ورزش ایران در این ۲ رویداد را مشخص کردند، به خاطر افزایش قیمت سکه وزارتخانه با مشکلاتی مواجه شده است.

ژاله فرامرزیان، معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش امروز اعلام کرده مجموع پاداش اهدایی به مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ حدود ۲۷ هزار سکه بهار آزادی پیش بینی شده که بار سنگینی روش دوش وزارت ورزش به حساب می آید.

این معاون وزیراعلام کرده این بودجه باید در لایحه بودجه سال آینده وزارت ورزش پیش بینی شود؛ در حالی که پیش از این وزیر ورزش وعده داده بود در اسفندماه ۹۷ مراسم اهدای پاداش ها انجام می گیرد.

باید دید با توجه به افزایش قیمت سکه وزارت ورزش می تواند با همکاری دولت در سال جاری این پاداش ها را به دست ورزشکاران برساند یا خیر.

طبق قرار قبلی مدال آوران طلایی ۱۶۰ سکه طلا، مدال آوران نقره ای ۸۰ سکه و مدال آوران برنز ۴۰ سکه پاداش می گیرند.

البته در بازی های پاراآسیایی چند ورزشکار بیش از یک مدال به دست آوردند که هنوز فرمول خاصی برای پرداخت پاداش آنها اعلام نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyo6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: بودجه پدیده بیشتر از ۶-۷ میلیارد نیست/ ده برابر ما هزینه کردند ولی پائین‌تر از ما هستند