تاریخ انتشار: 1395/06/28 14:11
کد خبر: 260790

نیمکت نشینی که طاقتش طاق شده میخواهد برود/بازیکن مورد علاقه پروفسور می آید

هافبک پرسپولیس از شرایط خود در این تیم راضی نیست و تصمیم گرفته از تیم برود
نیمکت نشینی که طاقتش طاق شده میخواهد برود/بازیکن مورد علاقه پروفسور می آید
یک اقدام اشتباه از سوی احمد نوراللهی در بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان در فصل گذشته کافی بود که جایگاهش را به طور کل در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست بدهد و به نوعی از چشم برانکو بیفتد. در آن مسابقه برانکو بین دو نیمه از نوراللهی خواست جایش را به علی علیپور بدهد و شماره 8 سرخپوشان به نشانه اعتراض به این تعویض حاضر نشد در نیمه دوم روی نیمکت تیمش بنشیند و حتی ورزشگاه را ترک کرد.

پیش از نوراللهی، فرناندو گابریل هم این اشتباه را در تیم برانکو مرتکب شد و در نهایت هم آنقدر در پرسپولیس نیمکت‌نشین شد که خودش تصمیم به رفتن از این تیم را گرفت. به نظر می‌آید نوراللهی هم دچار چنین وضعیتی در پرسپولیس شده است و دیگر تحمل نیمکت‌نشینی را ندارد. نوراللهی شاید فکرش را نمی‌کرد برانکو تا این حد جدی با عمل اشتباه او برخورد کند.

 

باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل قرارداد احمد نوراللهی را تمدید کرد و این بازیکن امیدوار بود با این اتفاق او شرایطش در تیم بهتر شود، اما باز هم این اتفاق رخ نداد. با ادامه شرایط قبل (تداوم نیمکت‌نشینی) نوراللهی تصمیم گرفته برای ادامه فوتبالش راهی تراکتورسازی شود تا دوران سربازی خود را هم در این تیم سپری کند.

با رفتن نوراللهی از پرسپولیس در نیم‌فصل آن وقت جا برای سروش رفیعی هم باز خواهد شد. بازیکن مورد علاقه برانکو که تا نیم فصل بازیکن سرباز است و بعد از آن می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند. رفیعی حتی در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس هم در یک اقدام جالب توجه قبل از بازی سمت برانکو آمد تا به نوعی نشان دهد که با این مربی رابطه خیلی خوبی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rynyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/اسامی ترکیب بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور مشخص شد