تاریخ انتشار: 1397/08/23 00:01
کد خبر: 121901

انتظار به پایان رسید؛ دستان خالی پرسپولیس از جام و چشمان منتظر به اجرای عدالت

از اردیبهشت تا آبان سوگلی ساز می زند و همه را می رقصاند.
انتظار به پایان رسید؛ دستان خالی  پرسپولیس از جام و چشمان منتظر به اجرای عدالت

زهره فلاح زاده؛ رفتن به فینال آسیا اگر برای استقلال، ذوب آهن و سپاهان از نگاه مسئولان ما توفیقی نداشت. برای پرسپولیس موهبت الهی تلقی شد. موهبتی که تمامی مسئولین مارا مدت ها درگیر خودش کرد.

اما پرسپولیس نتوانست جواب محبت های بی دریغ حمایت کنندگان را دهد و دستش از گرفتن جام کوتاه ماند.

گمان می کردیم دیگر وقتش رسیده همه چیز به روال گذشته برگردد و قانون و عدالت اجرا شود. فکر می کردیم وقتش رسیده بازی های معوقه پرسپولیس بدون ملی پوشانش هر طور شده تا قبل از نیم فصل دوم برگزار شود اما این اتفاق نیفتاد!

باز هم تبعیض و باز هم محبت بی دریغ برای تیم قرمز دوست دولت!

این نگاه متفاوت مسئولین، ما را به خاطرات تلخ اردیبهشت ماه سال گذشته می برد. در جایی که تیم استقلال هم مانند پرسپولیس با پنجره بسته به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسید و امید نورافکن در تیم ملی جوانان برای برگزاری بازی تدارکاتی دعوت شد. استقلال که در این بازی امید ابراهیمی مصدوم و فرشید اسماعیلی محروم را در اختیار نداشت، نمی توانست تنها با فرشید باقری به عنوان هافبک دفاعی مقابل غول امارات طاقت و تاب بیاورد. بنابراین آبی ها نیاز مبرم به حضور نورافکن داشتند. در این بین علیرضا منصوریان مربی وقت استقلال هم مخالف حضور بازیکن جوانش در تیم ملی بود اما تمام مقامات فوتبالی ما اجازه حضور به موقع این بازیکن در تیم استقلال را ندادند. یادمان است دقیقه ۲۵ بازی تنها هافبک دفاعی ما (فرشید باقری) هم مصدوم شد و تیم از هم پاشید. آن روز آنقدر تلخ گذشت که هیچ هوادار استقلالی نمی تواند به راحتی فراموشش کند. تلخ به اندازه خوردن ۶ گل از العین و ثبت بدترین نتیجه کل تاریخ باشگاه استقلال!!

اما حالا اوضاع فرق کرده است و تیم سوگلی دولت بعد از ناکام ماندن در گرفتن جام قهرمانان حالا برای دلداری دادن، هوایش را بیشتر از پیش هم دارند. در این راستا تیم ملی امید و بزرگسالان هم هرچه تیم دولت بگوید باید تنها بگویند چشم!

یا اردو بزرگسالان به خاطر بازی های معوقه پرسپولیس یک هفته دیرتر برپا می شود و یا از حضور ملی پوشان قرمزها در تیم ملی ممانعت می شود و در اختیار باشگاه‌شان قرار می گیرد. حالا اینکه استقلالِ منصوریان در آسیا بازی داشت و پرسپولیسِ برانکو در لیگ داخلی، خودتان متوجه تبعیض هایی که صورت می گیرد. می شوید.

نا گفته نماند وقتی دستور از بالا صادر شود دیگر کی روشی که با برانکو و پرسپولیس سر لج داشت هم نمی تواند کاری کند و باید سر خم فرود آورد و بگذارد تیم قرمزها بتازد و حکمرانی کند.

این را هم از قلم نیاندازیم که رأی کمیته انضباطی برای برخورد کردن با خاطیان دیدار پر حاشیه پرسپولیس و سایپا هنوز صادر نشده است. درواقع دوستان خودشان را به خواب زدند و حالاها هم قصد بیدار شدن ندارند!

امیدوارم این نگاه تبعیض آمیز فدراسیون نشین ها و وزارت نشین ها بیشتر از این ها صدای اعتراض دیگر تیم ها را در نیاورد و سعی‌شان بر این باشد حق هیچ تیمی ضایع نشود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kglj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: درست نیست که به هر قیمتی در یک تیم مربیگری کنم