تاریخ انتشار: 1397/09/04 10:49
کد خبر: 120439

حیدرزاده:شرایط فنی لیگ سه بوی حرفه ای گری نمی دهد

حیدرزاده:شرایط فنی لیگ سه بوی حرفه ای گری نمی دهد

گفت و گویی کوتاه با مسعود حیدرزاده مربی جوان لیگ سه داشتیم که در ادامه می خوانید:

لیگ رو چطور می‌بینید:

شرایط فنی و توجه مسؤلین به این لیگ بسیار کم است ،بنده سالها کنار بزرگان کارکردم ،یادگرفتم ،مدارک داخلی و بین المللی گرفتم که در شرایطی مربیگری کنم که بتوانم اصول و حرفه ای گری را پیاده سازی کنم ،ولی فقط باید مراقب بیرون زمین ،روی سکو ،احساسی قضاوت نکردن داوران و ضد فوتبال بازی کردن تیم مقابل باشیم.

 

راهکار چیست؟

راهکار فرایند و اصول مربیگری و پیاده سازی در یک کشور نسبت به شرایط لیگ آن است .و از طرفی نگاه مسؤلین فوتبال آن کشور که بیشتر رسد کنند و تمام ابعاد فنی مسابقات رو ارزیابی و منتشر کنند، اینگونه عوامل باز دارنده داریم .

 

از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه میخواهید؟

راهکار دست خود ماست ، از کلیه کادر فنی تیم ها دعوت کنند و  در واقع باید اتاق فکر درست کنند و نظرات و پیشنهادات آنان را  جهت پویا شدن لیگ جویا شده و در کمیته های فنی خود بررسی کنندو اعمال کنند که اصلا هیچ هزینه ای برای آنان نداردبا دل و جان ما مربیان  برای پیشرفت فوتبال و جوانان این مرز و بوم راهکار میدهیم  ...البته در این مصاحبه و چند سطر نمی‌گنجد باید کامل ارائه داد، چه بساحرف کارشناسانه زیاد داریم

 

شرایط خودتان و تیمتان چگونه است سه هفته امتیازی نگرفتید چه کردید که این دوبازی بعد از تغییرات کادر فنی در تیم ۶ امتیاز اوردید؟

 من اول فصل رو در جریان نیستم ولی بعد از مذاکره مدیر عامل باشگاه و اضافه شدنمان  همدلی ،از بین بردن حواشی و شوک به تیم ،فشار مناسب و مشورت خوب کادر فنی با حمایت آقای عباس علیزاده و آرش ریاضی مدیران محترم تیم. ،خدارو شکر تغییرات حاصل شد.

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obezl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/انصراف یکی دیگر از تیم های لیگ دسته سوم کشور در مرحله اول