تاریخ انتشار: 1397/10/24 23:51
کد خبر: 113830

هند صفر- بحرین 1؛پنالتی لحظه آخری سرنوشت بازی را تغییر داد!

تیم ملی بحرین در آخرین دقایق به گل برتری مقابل هند رسید ولی نتوانست به‌عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
هند صفر- بحرین 1؛پنالتی لحظه آخری سرنوشت بازی را تغییر داد!

در یکی از دیدارهای دور سوم گروه A جام ملت‌های آسیا، تیم ملی بحرین که از دو دیدار اخیرش یک تساوی و یک شکست داشت، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه الشارجه به مصاف تیم سه امتیازی هند رفت.

 

در حالی که این مسابقه با تساوی بدون گل تا لحظات پایانی دنبال می‌شد و این نتیجه می‌توانست تیم ملی هند را به‌عنوان دومین تیم گروه A جام ملت‌های 2019 راهی مرحله یک هشتم نهایی کند، اما اعلام پنالتی در دقیقه 90 سرنوشت بازی را تغییر داد و منجر به صعود بحرین شد.

 

تیم ملی بحرین که شروع خوبی در جام ملت‌های آسیا داشت و به تساوی یک بر یک مقابل امارات رسیده بود، در مسابقه امشب هم عملکرد خوبی ارائه داد و بعد از حملات خطرناکی که روی دروازه هند به وجود آورد، در نهایت با خطای کاپیتان حریف‌اش صاحب یک ضربه پنالتی شد که جمال راشد آن را تبدیل به گل کرد.

 

 

ملی پوشان بحرین با برتری در مسابقه امروز 4 امتیازی شدند و با وجود تفاضل گل بهتر نسبت به تیم تایلند، دیگر تیم 4 امتیازی این گروه، اما به دلیل شکست در دیدار رو در رو مقابل تایلند، در جایگاه سوم گروه A ایستادند و برای راهیابی به جمع 16 تیم نهایی، باید منتظر سرنوشت و امتیازگیری تیم‌های سوم دیگر گروه‌ها باشند.

 

گورپریت سینگ‌ساندهو، ساندش چینگان، آناس اِداسودیکا(4- سلام رنجان سینگ)، پریتام کوتال، سوبحاشیش بوث، رولین بورگس، پرونای هالدر، اودانتا سینگ، هالیچاران نارزاری(79- آنیرود تاپا)، آشیک کورنین(46-  ججه لالپخولا) و سونیل چتری بازیکنانی بودند که در این مسابقه برای تیم ملی هند برابر بحرین بازی کردند.

 

سید شبر علوی، حامد الشمسان، ولید محمد الحیام، سید رضا عیسی حسن، احمد علی جمعه(78- سامی الحسینی)، علی الصافی، کمیل حسان الاسود، علی جعفر مدن(55- محمد مرهون)، سید ضیاء سیدسعید و محمد سعد الرمیحی(61- عبدالله یوسف) نیز نفراتی بودند که در ترکیب بحرین مقابل هند حضور داشتند.

 

حامد الشمسان(64) و احمد مبارک(5+90) از تیم ملی بحرین بازیکنانی بود که این مسابقه کارت زرد گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpmvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب اصلی هند و بحرین