تاریخ انتشار: 1395/07/04 15:41
کد خبر: 259443

رسمی/بازیکنان گرانقیمت استقلال که میخواهند در نیم فصل جدا شوند

با اعلام رضا افتخاری تعدادی از بازیکنان گران قیمت و نیمکت نشین آبی پوشان در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد/بازگشت روزبه چشمی قطعی است
رسمی/بازیکنان گرانقیمت استقلال که میخواهند در نیم فصل جدا شوند
رضا افتخاری در گفت و گویی مدعی شد که با فرا رسیدن نیم فصل لیگ برتر این باشگاه سبک خواهد شد و احتمالا چند بازیکن گران قیمت و نیمکت نشین این تیم را ترک خواهند کرد. البته با توجه به پر بودن لیست استقلال و بازگشت قطعی روزبه چشمی انتظار چنین اتفاقی پیش از این وجود داشت اما حالا با صحبتهای مدیرعامل باشگاه جدایی نیمکت نشینان این تیم رنگ و بوی تازه ای بگیرد.

 

امین حاج محمدی اولین گزینه برای جدایی از استقلال است. مدافع میلیاردی آبی پوشان حتی تا این لحظه یک دقیقه نیز برای این تیم به میدان نرفته است تا مشخص شود منصوریان هیچ علاقه ای به بازیکن سابق خود ندارد. شانس حاج محمدی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال با درخشش مجید حسینی و انتقال پادوانی به جمع آبی ها نزدیک به صفر است تا مدافعی جوان آبی ها که در زمان پیوستن به استقلال در لیست تیم ملی حضور داشت گزینه اول برای جدایی باشد.

 

میثم مجیدی گزینه دوم برای جدایی از استقلال است. مدافع چپ آبی ها در هفت بازی ابتدایی فصل دقایق کمی را برای این تیم به میدان رفته و با وجود گزینه هایی مانند نورافکن، یعقوب کریمی، میلاد زکی پور و هرایر مگویان گزینه پنجم سرمربی استقلال برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود و احتمالا با ادامه این روند این بازیکن چپ پا که فصل گذشته در لیست تیم ملی نیز حضور داشت برای احیای فوتبال خود راهی تیم دیگری خواهد شد.

بهنام برزای به مانند دو گزینه دیگر زمانی که استقلالی شد کاپیتان تیم ملی امید بود اما در دو فصل گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب استقلال برای خود دست و پا نکرده است و حالا حتی در لیست 18 نفره آبی ها نیز جایی ندارد و با نمایش کاوه رضایی، جابر انصاری، محسن کریمی و احتمالا آرش افشین در این منطقه از زمین او شانس کمی برای حضور در ترکیب آبی ها دارد. برزای در ابتدای لیگ شانزدهم سهمیه بازیکنان بالای 23 سال است و جدایی او می تواند در کنار خالی کردن لیست استقلال، به درخشش فوتبال او در آینده نیز کمک کند.

میعاد یزدانی که به عنوان بازیکن تستی از سپید رود رشت به استقلال پیوست نیز گزینه دیگری است که با توجه به حضور در لیست بازیکنان بالای 23 سال و نداشتن شانس درخشش در ترکیب آبی ها در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد.

 

با جدایی احتمالی این چهار بازیکن هزینه های استقلال نزدیک به 2.5 میلیارد کاهش خواهد یافت که البته با اضافه شدن روزبه چشمی به لیست بازیکنان آبی پوشان میزان این صرفه جویی کمتر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyymz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهره ی غمزده ی استقلالی ها/منصوریان روحیه خوبی دارد