تاریخ انتشار: 1395/04/23 10:49
کد خبر: 274186

دمشقی: احمدزاده از بین گزینه های بومی و غیربومی انتخاب شد

گزینه های مربیگری بومی و غیر بومی متعددی مورد بررسی قرار گرفت/ با سازماندهی هر چه مناسب تر تیم بزرگسالان زمینه را برای صعود به لیگ دسته یک مهیا می کنیم/ تقویت تیمهای پایه را در دستور کار داریم.
دمشقی: احمدزاده از بین گزینه های بومی و غیربومی انتخاب شد

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، محمد دمشقی پس از اعلام خبر انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین شهرداری در گفتگویی اظهار داشت: پس از پایان رقابتهای لیگ دسته 2 در جهت رضایتمندی هواداران به دنبال خرید امتیاز لیگ دسته یک بودیم که علیرغم پیگیریهای فراوان به دلیل عدم تمایل فدراسیون فوتبال به جابجایی تیمها بین استانها این امر محقق نشد.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: بهرحال با توجه به شرایط موجود و در چند مدت اخیر در ابتدا به دنبال انتخاب سرمربی تیم بودیم  که در همین راستا با دقت زیادی گزینه های مربیگری بومی و غیر بومی متعددی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با جمع بندی صورت گرفته با محمد احمد زاده به توافق رسیدیم و پس از کسب نظر مساعد هیات مدیره حضور این مربی با تجربه در فصل جاری قطعی شد.

دمشقی با اشاره به هدفگذاری باشگاه در فصل جدید تاکید کرد: با توجه به فرصتی که در اختیار داریم و با بهره گیری از مربی کار آزموده(محمد احمدزاده) که سابقه مربیگری در لیگ برتر و همچنین تیم ملی را در کارنامه دارد، برنامه ریزی داریم که به امید خدا در ابعاد مختلف پیشرفت داشته باشیم و با سازماندهی هر چه مناسب تر تیم بزرگسالان زمینه را برای صعود به لیگ دسته یک مهیا کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: تقویت تیمهای پایه (از نونهالان تا امید) هم در دستور کار داریم و قصد داریم از تجارب محمد احمد زاده در آموزش مربیان پایه نیز استفاده بهینه کنیم.

دمشقی در پایان گفت: جا دارد تقدیر و تشکر از شهردار بوشهر، ریاست و اعضای  شورای شهر، اعضای هیات مدیره و همچنین پیشکسوتان و هواداران دلسوز داشته باشم که با کمک ها و حمایتهای موثر خود از سال گذشته تا کنون باعث دلگرمی مجموعه باشگاه شاهین شهرداری بوده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nej7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمدزاده و افزایش جذابیت های لیگ دو