تاریخ انتشار: 1395/07/10 18:33
اختصاصی/
کد خبر: 258384

مجمع سالیانه هیات تکواندو استان مازندران برگزار شد

مجمع سالیانه هیات تکواندو استان مازندران برگزار شد.
مجمع سالیانه هیات تکواندو استان مازندران برگزار شد

به گزارش سرویس استان ها فرتاک ورزشی، مجمع سالیانه هیات تکواندو استان مازندران با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون و رییس مجمع،‌ حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران و نایب رییس مجمع، فیض اله نفجم ریاست هیات تکواندو مازندران، مریم کیومرثی نایب رییس بانوان استان، مریم فرجپور معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان، ابوالقاسم عباسی معاون امور ورزشی اداره کل، آرش فرهادیان رییس کمیته امور استانهای فدراسیون،  علیرضا میرزایی دبیر هیات استان مازندران، رؤسای هیاتهای شهرستان‌ها بابل،چالوس، ساری، قائمشهر و فریدونکنار ، نماینده گان مربیان،‌ داوران، ورزشکاران و سایر اعضای مجمع ظهر امروز(شنبه 10 مهر ماه ) در سالن کنفرانس شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

در ابتدا ضمن خوش آمدی به اعضا مجمع توسط علی نژاد مجری جلسه آیاتی چند از کلام ا.. مجید پخش و سپس همگی سرود جمهوری اسلامی ایران را با هم زمزمه کردند و پس از آن فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان به ایراد سخنرانی پرداخت.

رییس هیات تکواندو استان ضمن خوش آمدگویی به سید محمد پولادگر و آرش فرهادیان از یکایک اعضا مجمع جهت حضورشان تشکر و قدردانی کردند و همچنین به حبیب حسین زادگان برای کسب بهترین عملکرد از سوی ورزشکاران مازندرانی در امپیک ریو تبریک گفت و در ادامه اشاره اجمالی به فعالیت هیات تکواندو استان در طی 2 سال اخیر کردند. امیدوارند که با فعالیت بیشتر مربیان و همت بالا ورزشکاران تکواندو استان رونقی افزون تر یابد و بیش از پیش بدرخشد

.

حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان از فعالیت های منظم هیات تکواندو ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: از نزدیک شاهد برنامه های مدون و منظم تکواندو هستم و خوشحالم که از جمله هیات هایی است که طبق تقویم برنامه ریزی شده در تمامی فصول و هفته ها در حال برگزاری مسابقات و لیگ های استانی می باشد و در راس آن فیض اله نفجم حضور دارد که در زمینه فنی کارآمد و باتجربه هستند. با توجه به پتانسیل موجود و حضور نفجم از تکواندو مازندران به عنوان رشته المپیکی حمایت خواهیم کرد و مطئمن هستیم در المپیک بعدی هم نماینده های شایسته ای در المپیک خواهیم داشت تا تنها مدال جا مونده از کلکسیون افتخارات تکواندو مازندران کامل شود..

در ادامه محمد زمانی و لیلا مهدوی به ارائه عملکرد ورزشی و مالی هیات استان پرداختند و برخی از نقاط قوت و ضعف موجود را مورد بررسی قرار دادند تا برای قسمت هایی که تکواندو استان دچار مشکل هست با حضور رئیس مجمع تدابیر لازم اتخاذ شود.

در پایان سید محمد پولادگر با اشاره به فعالیت هیات تکواندو مازندران از سال 89 تا به اینک پله های صعودی را برای تکواندو استان پیش بینی کردند و با کسب رتبه دوم کشوری  برای 2 سال پیاپی آن هم با وجود استانهای خوبی مثل البرز، گیلان، اصفهان، تهران و ...  خوش بین هستند با سیر این مسیر دست یابی به جایگاه نخست کشوری دور از دسترس نیست.

بالاخره داشتن 2 نماینده در 2 المپیک قبل، حضور سوسن حاجی پور در لندن 2012 به عنوان نخستین بانوی که موفق به کسب سهمیه المپیک شد و ریو 2016 حضور فرزان عاشورزاده که جدا از نتیجه آن در ریو از بهترین های جهان است کسی که لقب سونامی جهان را از سوی فدراسیون جهانی دریافت کرده، داشتن ورزشکار خوب و مستعدی همچون ابوالفضل یعقوبی همگی اینها جلوه و جایگاه تکواندو مازندران را نشان میدهد.

در پایان با تاکید بر جایگاه یکایک اعضا در مجمع از آنها خواستند تا تمامی مسائل در حوزه مربیان، داوران و ورزشکاران را پیگیری نمایند تا در جهت رشد و ارتقا توسعه تکواندو استان کمک رئیس هیات تکواندو باشند و شرایط خیلی بهتر از قبل داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lmkd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراسم معارفه رئیس جدید هیات تکواندو شهرستان ساری برگزار شد
اختصاصی/