تاریخ انتشار: 1395/04/23 16:41
کد خبر: 274106

بصیری: شارژ مالی اصلی ترین گزینه ی مسئولین اراک باید باشد

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تمجید از شرایط اردوی پیش فصل تیمش در مهاجران پرداخت.

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، حامد بصیری وضعیت اردوی پیش فصل تیم آلومینیوم در شهر مهاجران را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: کمپ مهاجران از بهترین کمپ هایی است که تابحال تیم های استان در آن اردو برگزار کرده اند و تیم در این اردو توانسته است روند بسیار خوبی از لحاظ آماده سازی در پیش بگیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه زمان کافی برای شروع تمرینات بدنسازی در اختیار داشته ایم و تمرینات مناسبی از لحاظ بدنی انجام داده ایم و دو هفته ایست که فشار تمرینات به اوج رسیده است و امیدواریم بتوانیم با سلامت کامل این مرحله را سپری کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: با ادامه این روند می توانیم در هفته های آغازین مسابقات به آمادگی نسبتا مناسبی برسیم و فصل را با قدرت آغاز کنیم.

بصیری در خصوص بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات به آلومینیوم پیوستند نیز به خبرنگار سایت باشگاه گفت: بازیکنان باارزش و در عین حال بی ادعایی جذب تیم شده اند که در فصول گذشته در تیمهایشان بسیار مثمر ثمر بوده اند و این مسئله می تواند نویدبخش روزهای خوشی برای تیم باشد.

وی در پایان در ارتباط با پتانسیل تیمش در فصل آتی رقابتها نیز تصریح کرد: خوشبختانه با این روند آماده سازی، تیم می تواند مدعی صعود باشد اما برای رسیدن به این مهم نیازمند حمایت مسئولین شرکت و همینطور استان هستیم، چرا که شارژ مالی بازیکنان می تواند موجب بالا رفتن انگیزه و راندمان کاری آنها شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4booge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: تیم متفاوتی از اراک مشاهده خواهید کرد