تاریخ انتشار: 1395/07/13 11:00
کد خبر: 257835

دلیل خوشتیپ بودن پیرمرد دوست داشتنی تیم ملی! +عکس

دلیل خوشتیپ بودن پیرمرد دوست داشتنی تیم ملی! +عکس

 آمدن برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس باعث شد تا حدودی از محبوبیتش کاسته شود اما همچنان می توان از کی روش به عنوان جذاب ترین ، دوست داشتنی ترین و البته فتوژنیک ترین مربی حال حاضر در ایران نام برد. در روزگاری که اکثر مربیان داخلی و خارجی فوتبالمان با شکم های گنده، قابلیت تشخیص دارند سرمربی پرتغالی تیم ملی، همچنان در شرایط جسمانی ایده آل است.

 

کارلوس کی روش همواره سعی کرده است چهره آراسته ای داشته باشد. او در یکی از اولین مصاحبه هایش در ایران گفته بود : یادم می آید یک روز با ته ریش به تمرین منچستر رفتم. به جرات می توانم بگویم بدترین تمرینی بود که ریو فردیناند و اسکولز و ... انجام دادند. من می خندیدم اما آنها اخمو بودند. وقتی تمرین تمام شد از فرگوسن جویا شدم که چرا بازیکنان ، اینقدر کسل بوند؟ او در پاسخ از من خواست ریش هایم را بزنم و موهایم را هر روز مرتب کنم. همین کار را کردم و دیگر هیچ وقت ریو فردیناند اخمو نشد!

کی روش در تمرین امروز تیم ملی هم چینین وضعیتی را حفظ کرده بود. با این تفاوت که تمرین هم کرد و با موهای سفیدش سر به سر جوان های تیم می گذاشت. کی روش که امروز کلاه به سر کرده بود نمی خواست تیپش به هم بخورد.از این رو ترجیح داد کلاه را بر عکس روی سرش بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klvvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت نارضایتی برانکو از تعطیلی لیگ؛ پروفسور تمرینات تیم ملی را قبول ندارد؟