تاریخ انتشار: 1398/05/18 09:48
کد خبر: 91730

ابهام در ادامه تلاش بایرن برای جذب لروی سانه

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از اظهارنظر درباره انتقال لروی سانه که اخیراً مصدوم شده، به این باشگاه خودداری کرد.
 ابهام در ادامه تلاش بایرن برای جذب لروی سانه

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در گفتگو با خبرنگاران برای لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی که اخیراً مصدوم شده و باید از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار بگیرد آرزو کرد که هر چه زودتر سلامتش را بدست بیاورد ولی حمیدزیچ وقتی با سوالات خبرنگاران در این باره مواجه شد که آیا این موضوع روی تلاش بایرن برای جذب سانه تاثیر خواهد گذاشت یا نه سکوت در پیش گرفته و از اظهارنظر خودداری کرد.

دیروز اعلام شد که سانه که در جریان دیدار کامیونتی شیلد بین لیورپول و سیتی مصدوم شده، از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای راست مشکل شدیدی پیدا کرده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی بایرن تلاش زیادی برای جذب سانه انجام داد ولی منچسترسیتی تا این لحظه با این انتقال موافقت نکرده است.

 

 

اینکه آیا بایرن با شرایط جدید حاضر است همچنان برای جذب سانه تلاش کند یا نه معلوم نیست و مدیر ورزشی این باشگاه، حمیدزیچ هم می‌گوید فعلا زمان مناسبی برای صحبت کردن در این باره نیست.

 

حمیدزیچ به خبرنگاران گفت:" همینطور که می‌دانید او بازیکن منچسترسیتی است و ما راجع به بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند صحبت نمی‌کنیم. من از اینکه لروی در بازی مقابل لیورپول به شدت مجروح شده واقعا ناراحتم و برایش آرزوی سلامتی و بهبود می‌کنم".

 

مدیر ورزشی بایرن در ادامه در پاسخ به سوالهای متعدد خبرنگاران درباره ادامه تلاش بایرن برای جذب سانه گفت:" امیدوارم همه این را درک کنید که ما در این باره اظهارنظر نخواهیم کرد".

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5k5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تکذیب بایرن مونیخ: انتقال لروی سانه قطعی نیست