تاریخ انتشار: 1395/07/15 12:53
کد خبر: 257363

کی روش برای آدیداس هم بازی درآورد

استفاده کی‌روش از یک کلاه با برند نایکی و به تن کردن یک لباس با برند آدیداس، در حالی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته‌است که در صورت عقد قرارداد تبلیغاتی فدراسیون با برند آدیداس، می‌توانستیم شاهد جنجال بزرگی باشیم که به جریمه نقدی یا فسخ یک‌طرفه قرارداد ختم شود
کی روش برای آدیداس هم بازی درآورد

به گزارش سرویس اخبار فرتاک ورزشی،در حالی که تصور می شد کارلوس کی‌روش با کیفیت لباس های جیووا مشکل دارد که آنها را نمی پوشد، حالا او لباس‌های دو برند معتبر پوشاک ورزشی را با هم و همزمان استفاده کرده‌است تا بار دیگر لباس، سوژه تیم ملی باشد!

 

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که پس از کش و قوس های فراوان، فدراسیون فوتبال با فسخ قرارداد جیووا، با برند معتبر آدیداس برای طراحی لباس‌های تیم ملی به توافق رسیده و تیم ملی فوتبال در راه رسیدن به جام جهانی 2018 از لباس های آدیداسی استفاده می‌کند، لباس کارلوس کی‌روش حاشیه جالبی را به همراه داشته‌است.
کنفرانس مطبوعاتی کی‌روش پیش از پیکار دشوار مقابل ازبکستان امروز در تاشکند برگزار شد و ترکیب لباسی مربی پرتغالی و خوش تیپ تیم ملی، سوژه جالبی بوده‌است. استفاده کی‌روش از یک کلاه با برند نایکی و به تن کردن یک لباس با برند آدیداس، در حالی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته‌است که در صورت عقد قرارداد تبلیغاتی فدراسیون با برند آدیداس، می‌توانستیم شاهد جنجال بزرگی باشیم که به جریمه نقدی یا فسخ یک‌طرفه قرارداد ختم شود.

 

در حالی مولتی برند بودن لباس کی‌روش، دردسری را برای فدراسیون ایجاد نمی‌کند که در سال های گذشته، شاهد حساسیت های ویژه این سرمربی پرتغالی به برند های لباس تیم ملی بوده‌ایم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opjgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی دژاگه برای برند تیم ملی کری می خواند