تاریخ انتشار: 1398/07/16 16:55
ادعای مارکا:
کد خبر: 85060

آغاز تلاش‌های بارسا برای تمدید قرارداد با تراشتگن

مارک آندره تراشتگن، گلر آلمانی بارسلونا در ششمین فصل حضورش در بارسا به چنان درجه ای از اطمینان بخشی رسیده است که قصد تمدید قرارداد طولانی مدت با او را دارند.
آغاز تلاش‌های بارسا برای تمدید قرارداد با تراشتگن

در فصل جاری به دلیل مصدومیت های متوالی مسی و دیر اضافه شدن او به ترکیب بارسلونا، ستاره اول این تیم کسی نبوده جز مارک آندره تراشتگن. گلر جوانی که سال 2014 از مونشن گلادباخ به بارسا پیوست و ذخیره کلودیو براوو شد. او در اولین فصل حضورش در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری برای بارسا به میدان رفت ولی پس از انتقال براوو به سیتی او توانست دروازه بان اول بارسلونا شود.

تراشتگن در سال های اخیر به خوبی توانسته ارزش هایش را به اثبات برساند و در همین شروع فصل او حداقل در 4 بازی یکی از دلایل اصلی کسب پیروزی بارسا یا فرار این تیم از شکست بوده است. مهار پنالتی مارکو رویس در بازی برابر دورتموند و واکنش های عالی متعدد از او سبب شد تا بارسا با تساوی از زمین خارج شود. او در سه بازی اخیر بارسا برابر ختافه، اینتر و سویا نیز از ستاره های تیمش بوده است. تراشتگن برابر ختافه پاس گل اول آبی اناری ها را به لوئیس سوارز داد و یکشنبه شب برابر سویا نیز دویستمین بازی خود برای بارسا را انجام داد.

طبق ادعای مارکا، سران بارسا به این نتیجه رسیده اند که بهتر است هر چه زودتر با تراشتگن قراردادی طولانی مدت امضا شود. او ماه می 2017 بود که قراردادش را تا 2022 تمدید کرد و با وجود اینکه سه سال از قراردادش باقیمانده اما بارسلونا مشتاق است تا آن را تمدید کرده و دستمزد او را نیز افزایش دهد. به نظر نمی رسد که تراشتگن هیچ مشکلی برای تمدید داشته باشد و به زودی دو طرف پای میز مذاکره خواهند رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzykr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 بارسلونا حاضر به پرداخت جریمه ۳۰۰ یورویی هم نیست/پای گریزمان در میان است
اعتراض کاتالان‌ها به حکم فدراسیون فوتبال اسپانیا