تاریخ انتشار: 1395/07/19 13:29
کد خبر: 256556

یک احتمال ناخوشایند؛ ورزشگاه آزادی فردا پر نمی‌شود!

یک احتمال ناخوشایند؛ ورزشگاه آزادی فردا پر نمی‌شود!

به گزارش فرتاک ورزشی، فردا دو تیم ملی ایران و کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی با هم بازی می‌کنند. تجربه نشان داده که هر بار این دو تیم در یک تورنمنت رسمی با هم بازی داشته‌اند وزشگاه آزادی پر از تماشگر شده است. اما با توجه به اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده به نظر می‌رسد فردا ورزشگاه آزادی پر نشود.

دلایل زیادی برای این اتفاق وجود دارد. اول اینکه بازی درست در روز تاسوعا برگزار می‌شود. روزی که از نظر مذهبی برای مسلمانان بسیار مهم است و خیلی‌ها ترجیح می‌دهند برای حفظ بیشتر شان این روز در منزل بمانند. دلیل بعدی باز هم به همین ایام مربوط است. معمولا تعداد زیادی از هواداران تیم ملی از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند. اما این بار باز هم به دلیل برگزاری مراسم مربوط به عزاداری امام حسین و یارانش خیلی‌ها در شهرشان می‌مانند.

مساله بعدی مربوط به بلیت فروشی این مسابقه است. برای اولین بار است که بلیت‌فروشی یک بازی ملی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. تا پیش از این فقط بلیت‌های بازی‌های لیگ برتر به صورت الکترونیکی فروخته می‌شد. خیلی‌ها هنوز با روند خرید بلیت الکترونیک آشنا نیستند و به همین دلیل در تهیه بلیت ناکام می‌مانند. از طرفی قیمت بلیت‌ها هم برای اقشار فوتبالدوست جامعه کمی بالاست. مثلا بلیت‌‌های طبقه اول 15 هزار تومان قیمت دارند و بلیت‌های طبقه دوم 8 هزار تومان. اما نکته این جاست که تا تمام بلیت‌های طبقه اول فروخته نشوند بلیت‌های طبقه دوم فروخته نمی‌شوند.

این اتفاقات به همراه ملاحظات دیگری که برای این ایام وجود دارد دست به دست می‌دهند تا به احتمال زیاد فردا ورزشگاه آزادی پر نشود و در یک احتمال ناخوشایند تمهیدات فدراسیون برای تشکیل حسینیه یکصد هزار نفری ناکام بماند.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebqx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مداحان بازی ایران و کره مشخص شدند