تاریخ انتشار: 1398/08/07 09:03
کد خبر: 82737

غیاثی: داوران پر اشتباه بازهم قضاوت می‌کنند

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً چیدمان‌های داوری مسابقات لیگ برتر برای لجبازی با منتقدان داوری است.
غیاثی: داوران پر اشتباه بازهم قضاوت می‌کنند

سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت داوران لیگ برتری در هفته هشتم اظهار داشت: آنطور که من داوری‌ها را دنبال کردم متأسفانه در هفته هشتم لیگ برتر شاهد قضاوت‌های پر اشتباه از سوی داوران بودیم و حتی در بازی‌های بزرگ هم اشتباهات تأثیرگذاری را داوران لیگ برتری رقم زدند.

وی افزود:‌بدتر از اشتباهات تأثیرگذار داوران در هفته هشتم لیگ برتر نحوه چیدمان داوری در هفته نهم لیگ برتری است زیرا داورانی که اشتباهات بزرگی انجام دادند در هفته نهم نیز باز هم در میدان حضور دارند و قضاوت می‌‌کنند. این نحوه چیدمان داوری ظاهراً برای لجبازی با منتقدان داوری است که به کارشناسان و منتقدان داوری به زعم خودشان بفهمانند که هر چه خودشان می‌گویند درست است و کارشناسان و منقتدان داوری چیز زیادی از داوری نمی‌دانند.

غیاثی افزود: تنها چشم امید ما به درایت مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال است که به مسائل داوری با دقت نظر بیشتری نظارت کند زیرا این چیدمان داوری‌ها به ضرر داوران و کل فوتبال ما است.

وی در مورد اینکه ممکن است با این چیدمان داوری شاهد اشتباهات تأثیرگذار در هفته لیگ نهم هم باشیم اظهار داشت: من پیشگو نیستم اما قضاوت‌های داوران در هفته هشتم لیگ برتر به نوعی نتایج سحر بود. با این حال من آرزو دارم که داوران ما قضاوت‌های خوبی را انجام بدهند زیرا بسیاری از این داوران جوان با خود ما هم کار کرده‌اند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5kvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بخش‌نامه سفرهای هوایی شامل حال داوران نمی‌شود