تاریخ انتشار: 1398/08/20 01:20
کد خبر: 81296

فریبرز محمودزاده: هواداران رشتی بابت باخت مقابل ملوان وارد زمین شدند

دیدار هفته دوازدهم سپیدرود رشت مقابل گل ریحان البرز درحالی برگزار شد که ورود تماشاگران به داخل زمین باعث توقف ۴۰ دقیقه‌ای این بازی شد.
فریبرز محمودزاده: هواداران رشتی بابت باخت مقابل ملوان وارد زمین شدند

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول، درباره حواشی دیدار سپیدرود رشت و گل ریحان البرز گفت: این دیدار تا دقیقه ۶۵ طبق روال عادی در جریان بود که در دقیقه ۶۵ یکی از تماشاگران منتسب به تیم سپیدرود رشت داخل زمین شد و به سمت سید مهدی اسلامی دروازبان این تیم حمله‌ور شد.

او افزود: به دنبال این حرکت، دیگر تماشاگران این تیم از گوشه دیگر ورزشگاه از جایگاه خود خارج شدند و یکی از درب‌های داخل زمین را باز کردند و به سمت نیمکت سپیدرود حمله‌ کردند و از بازیکنان و مربیان این تیم خواستار پایان بازی شدند. بعد از پیگیری‌ متوجه شدیم این تماشاگران در اعتراض به شکست هفته گذشته این تیم مقابل ملوان وارد (https://footballi.net/team/727/%D9%85%D9%84%D9%88%D8%A7%D9%86?utm_source=amp) زمین شده بودند و این حرکات را انجام دادند. بعد از ۴۰ دقیقه بازی در شرایطی آغاز شد که فرمانده نیروی انتظامی به داور و ناظر بازی تضمین داد که با افزایش نیروی‌های خود از سطح شهر، امنیت زمین را کاملا تحت کنترل گرفته و خطر دیگری متوجه بازیکنان و کادر فنی دو تیم نباشد. ناظر بازی هم دستور به ادامه بازی داد.

محمودزاده در ادامه گفت: از نیروی انتظامی انتظار می‌رفت که مانع ورود این افراد به زمین بازی شوند. البته نیروی انتظامی بعد از این اتفاق و در کنترل کردن این افراد عملکرد خوبی داشت اما انتظار این بود که از ورود چنین افرادی به زمین ممانعت کنند.

او در جواب این سوال که آیا جدا از درگیری لفظی، برخورد فیزیکی هم رخ داد گفت: متاسفانه میان این تماشاگران و کادر و بازیکنان سپیدرود درگیری فیزیکی هم اتفاق افتاده‌است.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درباره این که چه برخوردی با این افراد خواهد شد، گفت: این افراد از طریق دوربین‌ها و با کمک نیروی انتظامی شناسایی خواهند شد و پرونده آنها به کمیته انظباطی ارسال می‌شود. همچنین برای باشگاه سپیدرود رشت نیز کمیته انظباطی تصمیم گیری خواهد کرد و سازمان لیگ هم تا اعلام نظر کمیته انظباطی منتظر می‌ماند و تصمیم خود را بعد از اعلام نظر آنها اعلام خواهد کرد.

محمودزاده در پایان اظهار کرد: حرکت تعدادی از تماشاگران به تمام تماشاگران سپیدرود عمومیت پیدا نمی‌کند. از هواداران خواهش می‌کنیم صبور باشند و احترام بازیکنان و سرمربی تیم‌ها را نگه دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zy5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی: می‌خواهیم جز تیم‌های بالای جدول بمانیم