تاریخ انتشار: 1398/08/20 22:33
سرمربی مس کرمان:
کد خبر: 81204

چرا محرومیت عامل جنجال ها را لغو کردند؟

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان به شدت نسبت به اتفاقات جنجالی دیدار روز گذشته تیمش مقابل نود ارومیه اعتراض کرد.

مجتبی حسینی سرمربی تیم مس کرمان درباره وضعیت کلی این تیم گفت: شرایط نسبت به روزهای اول خیلی بهتر است. تیم ما انسجام بیشتری پیدا کرده است. به هر حال تغییرات زیادی داشتیم و طول کشید به وحدت تاکتیکی برسیم. نتایج ما نشان می دهد که روند رو به رشدی داشته ایم.

 

او درباره دیدار روز قبل مس برابر نود ارومیه گفت: بازی بدی نبود. ما خیلی خوب شروع کردیم. حریف ما تیم جوان و دونده ای بود. اما شروع ما خوب بود. متاسفانه داور زمانی پنالتی برایشان گرفت که ما در حمله بودیم و واقعا مشکوک بود. هیچ برخوردی بین بازیکن ما و حریف نبود. در هر صورت پنالتی اعلام شد. ما در ادامه نتیجه را برگردانیم و کلا بازی خوبی بود.

اما این بازی اتفاقات و حاشیه های بسیار عجیبی هم داشت که با سرمربی مس درباره آن صحبت کردیم. حسینی پیرامون این مسائل گفت: نمی خواهم زیاد جزئیات وارد شم اما در ورزشگاه تیم نود ارومیه اتفاق جدیدی نیست. این تیم از سال قبل وارد لیگ شده و در اکثر بازی های خانگی اش این اتفاقات افتاده است. حالا شدتش کم و زیاد شده. این شخص که آنجا میدان دار این اتفاقات است، بارها محروم شده. حتی امسال هم محروم شده اما دوباره بخشیده شده است.

 

وی افزود: طرف صحبتم آقای تاج به عنوان متولی فوتبال و آقای محمودزاده به عنوان برگزار کننده لیگ یک است. تا کی تسامح می کنید؟ حتما باید اتفاق بد بیفتد برای جوان مردم؟ چرا کسی که محروم شده بخشیده شده؟ چرا وقتی میزبانی از این تیم گرفته شده، دوباره برگشته؟

حسینی در ادامه اعتراض هایش گفت: ما به چه جرمی باید فحش بخوریم و مورد ضرب و شتم قرار بگیریم؟ مگر هیچ نظارتی نیست؟ به خصوص آقای محمودزاده. این اتفاقات در آن استادیوم جدید نیست. با اکثر تیم ها صحبت کنید، می گویند که برایشان اتفاق افتاده است. مسئولان باید جلوی این اتفاقات را بگیرند. من سالها است در این فوتبال هستم و در بالاترین سطح هم کار کرده ام. شما می دانید که هیچ وقت حاشیه نداشته ام. پس بدانید قضیه از طرف ما نبوده. تیم مس مظلوم است و مردم نجیبی دارد. دیروز به ما ظلم بزرگی شد. انتظار داریم از فدراسیون و مسئولان برگزار کننده که با قدرت وارد عمل شوند. همه تیم ها در این زمین درگیری داشته اند. نمی شود که همه مشکل داشته باشند. شخصی که اینجا محروم شده و احتمالا آدم های سیاسی باعث بازگشتش به فوتبال شده اند.

چیزی نیست که من بخواهم جزئیات بگویم. فقط چرا جاهای دیگر این اتفاقات نمی افتد؟؟ ما خودمان دو باخت خانگی داشته ایم. تیم ها به کرمان آمدند و ما را بردند ولی از این اتفاق ها برایشان نیفتاد. استادیوم ارومیه نا امن است. چرا نظارت درست نمی کنند؟ شخص آقی تاج مسئول و متولی فوتبال است. تا کی می خواهد تسامح کنند؟ حتما بلا باید سر کسی بیاید؟ مگر چاله میدان است؟ آمدیم فوتبال بازی کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان ادامه داد: طرف حرف من مردم ارومیه نیستند. آنها نجیب و خوب هستند. اما این شخص یک سال و خورده ای است وارد فوتبال شده و کارهای زشتی می کند. آدم بالای سر تیم ها می گذارد که فحش بدهد و حرف های نا مربوط بزند. بعد به اتوبوس تیم مهمان حمله ور شود. هیچ جا ندیده ام بالای سر آدم چند لات و لوت بگذارند که فحش بدهند و حمله ور شوند و با دوربین منتظر عکس العمل افراد شوند. این ها صد درصد برنامه ریزی شده است. مسئول رسانه ما از آنها فیلم گرفته و دوربین را از او گرفته اند. معلوم نیست چه بلایی سرش آورده اند.

 

او در پایان گفت: من می دانم آقای محمودزاده زحمت زیادی می کشد. کیفیت بازی ها امسال بالا رفته است. اما در این مورد حتما باید پیگیری ویژه ای بکنند.

نگران هستم بلایی سر کسی بیاید. آمدیم فوتبال بازی کنیم نه دعوا. ناسزا یعنی چه! خیلی این کارها زشت است و در زندگی ام ندیده بودم. در چشم هایت نگاه کنند و فحش و ناسزا بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nqyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام آرای کمیته انضباطی در خصوص دو تیم لیگ یکی