تاریخ انتشار: 1395/07/22 00:52
کد خبر: 256070

بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب یک مدافع دانمارکی

مدافع دانمارکی چلسی که با انتقالی قرضی برای گلادباخ توپ می‌زند، توجه تیم‌های بزرگی را به خود جلب نموده است.
بایرن مونیخ علاقه‌مند به جذب یک مدافع دانمارکی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ مایل است آندریاس کریستنسن را هر طور شده حفظ کند اما اخیرا پیشنهادهایی از منچسترسیتی، بارسلونا و بایرن مونیخ به این بازیکن شده است.

دفاع میانی بایرن مونیخ با حضور ژروم بواتنگ و متس هوملس دارای بالاترین سطح کیفی است، با این حال اینطور که Daily Mail ادعا می‌کند مقامات این باشگاه آلمانی مایلند همچنان به تقویت این بخش بپردازند. ظاهرا در لیست خرید آنها هم نام آندریاس کریستنسن دانمارکی دیده می‌شود اما در مسیر جذب او باید رقیبانی مثل بارسلونا و منچسترسیتی و خود گلادباخ را از میدان به در کنند.  این مدافع 20 ساله دانمارکی تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد اما در حال حاضر به صورت قرضی پیراهن گلادباخ را بر تن می‌کند.

در همین رابطه مکس ابرل ،مدیر این باشگاه آلمانی، به Bild گفت: ما از آندریاس راضی هستیم و برای حفظ او بیشتر از هر بازیکنی که تا به حال می‌خواسته‌ایم خواهیم جنگید. حتی حاضریم در رقم قراردادش رکورد جدیدی برای باشگاه ثبت کنیم.

گفتنی است ارزش این بازیکن در بازار نقل و انتقالات 14 میلیون یورو براورد شده است اما با توجه به ارائه پیشنهادی 22 میلیون یورویی از سوی بارسلونا، گلادباخی‌ها اعلام آمادگی کردند برای دائمی کردن قرارداد او 25 میلیون هزینه خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy7db

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا گریزمان را به یونایتد خواهد آورد