تاریخ انتشار: 1398/10/13 23:21
کد خبر: 75875

هدف اصلیمان صعود به لیگ برتر است/ برای خوش گذرانی به اراک نیامده ایم

هدف اصلیمان صعود به لیگ برتر است/ برای خوش گذرانی به اراک نیامده ایم

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ، ورزشی آلومینیوم اراک ، رسول خطیبی سرمربی جدید تیم آلومینیوم در مراسم معارفه خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافرازاسلام حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت : درابتدا جادارد ازمجموعه باشگاه ماشین سازی تبریز تشکرکنم که یک نیم فصل خوب راکنار تمامی مجموعه باشگاه سپری کردیم.

وی در ادامه افزود : باآنالیز و آسیب شناسی که ازمجموعه باشگاه انجام شد،فکر می کنم بتوانیم امسال کار بزرگی رادراراک انجام دهیم و برای اولین باربتوانیم این تیم را لیگ برتری کنیم و امیدوارهستم این اتفاق درکنار هوادارن عاشق،مدیران دلسوز و پیش کسوتان این شهر ودیار بیفتد.

خطیبی هدف اصلی  حضورخوددراراک را صعود به لیگ برتر دانست و گفت:دلیل آمدنم به شهراراک فقط صعود به لیگ برتر است و برای خوش گذرانی نیامده ایم،با آسیب شناسی هایی که انجام داده ایم تیم آلومینیوم اراک بازیکنان باکیفیتی دراختیاردارد و بایستی تلاش بازیکنان نسبت به نیم فصل اول لیگ بیشترشود.

رسول خطیبی درادامه تصریح کرد : نسبت به نیم فصل اول سه الی چهار بازیکن برای تقویت تیم اضافه خواهیم کرد.

سرمربی جدید آلومینیوم اراک د رپایان گفت:بازیکنان بایستی فکر،روح و تمام تمرکزشان را شبانه روز برای تحقق آرزوی دیرینه این شهر بگذارند تا بتوانیم در پایان فصل جشن صعودمان به لیگ برتر رابگیریم وبرای مردمان این شهر یک یادگاری خوب گذاشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jm9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید داماش گیلان مشخص شد/ ربیعی فر سکاندار هدایت لاجوردی ها