تاریخ انتشار: 1398/11/09 15:08
کد خبر: 72879

هرمزی : به فکر کسب نتیجه در بازی برابر کاسپین هستیم / هدف اصلی ما قهرمانی و صعود است

داریوش هرمزی سرمربی استقلال ملاثانی با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
هرمزی : به فکر کسب نتیجه در بازی برابر کاسپین هستیم / هدف اصلی ما قهرمانی و صعود است

داریوش هرمزی سرمربی استقلال ملاثانی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : بازی با شهرداری همدان از اهمیت خاصی برخوردار بود، به علت شرایط بد جوی و بارش برف سنگین که از چند روز قبل در همدان حاکم بود اجازه تمرین مناسب تیمی را در شهر همدان از ما گرفت و چند جلسه را در چمن مصنوعی تمرین کردیم، در ارتباط با شهرداری همدان باید بگویم که این تیم ۲۴ امتیاز داشت و نیاز به برد در این بازی داشت که شرایط خودش را در جدول بهبود بخشد و در جمع مدعیان ماندگار شود.

وی افزود : بازی بسیار سخت و سنگینی بود که با سخت کوشی بازیکنان و عملکردشان نسبت به فرامین کادر فنی توانستیم این بازی را با برد به اتمام برسانیم، این برد محصول یک هفته رفتارها و انجام کارهای تاکنیکی تیمی و فردی بود که بازیکنان به خوبی از پس این بازی سخت با سربلندی بیرون آمدند.

هرمرزی در ادامه گفت : شرایط آب و هوایی تاثیر منفی روی کیفیت بازی گذاشته بود به این علت که تیم ما از خطه جنوب و استانی که از نظر اقلیمی برف و  یخبندان وجود ندارد، همین امر تاثیری بالای روی عملکرد بازیکنان تیم ما گذاشته بود، ولی در کل رفته رفته با گذر زمان در بازی بازیکنان تیم با شرایط جوی خودشان را سازگار کردن که نتیجه این سازگاری کسب برد شیرین این بازی بود‌.

سرمربی استقلال افزود : ۱۶هفته صدر نشینی به این سادگی میسر نمیشه مگر اینکه با یک خرد جمعی،همکاری مدریت باشگاه،حمایت مردمان شهر ملاثانی و شهرستان باوی،شهردار محترم شهرستان،اعضای شورای شهر ملاثانی و تماشاگران خونگرم شهرستان باوی و در نهایت سربازان پر تلاش و قدرتمند تیم استقلال ملاثانی درون زمین و کادر فنی همفکر ،متحد و یکدل مجموعه باشگاه در کنار همدیگر و اجرای اهداف و تفکراتی که از روز اول برای مسیر  تیم طراحی کردیم.

وی در خصوص حمایت از استقلال ملاثانی گفت : افراد و نهادهای مختلفی قول دادن به حرف اما در عمل چیزه دیگری برای ما ترسیم شد،

ما گله مند نیستیم از دستشان،اما اگر هنوز به حرفایی که قولشان را دادند نیت به عمل کردن دارند،هنوز دیر نشده است و شرایط خوب امتیازی تیم این بستر را فراهم میکند برای حمایت از این مجوعه.

شرایط بازیکنان ما بسیار سخت است بعضی از بازیکنان متهل هستند بعضی از بازیکنان خوابگاهی ما کرایه رفت و برگشت به خانه و شهر خود برای دیدن خانوادهایشان را ندارند، من انتظار دارم آن دسته از افراد که در اجتماع و جامعه شرایط ویژه ای دارند برای این جوانان که برای این استان در حال انجام وظیفه و افتخار آفرینی هستند حمایتی را انجام دهند.

این هفته بازی مهمی را در مقابل کاسپین قزوین داریم، بازی رفت را با در قزوین نتیجه ۲ بر ۱ شکست خوردیم من به شخصه همراه با بازیکنانم علاقمند هستیم با یک برد دلچسب در ملاثانی جبران کنیم، که انشالله با حمایت تماشگران عزیزمان قطعا این ۳ امتیاز در این بازی میسر میشود،امیدوارم همه افراد خوزستانی این تیم را حمایت کنند،هرچند این بازی به همین سادگی در بیان نیست، اما بازیکنان آماده هم از نظر فنی و هم از نظر ذهنی داریم، برای بازی با کاسپین قزوین نه بازیکن محرومی داریم نه بازیکن مصدومی داریم،تمام بازیکنان تیم برای این بازی در کنار مجموعه تیم قرار دارند،و یک دل و هم صدا برای پیروزی در این بازی برای ۱۷ هفته صدر نشینی در لیگ آماده هستند که بعد از برد در استادیوم شهدای ملاثانی جشن بگیریم.

وی افزود : بازیکن های جدیدی که جدب تیم شدند هفته به هفته هم با شرایط تیمی هماهنگ میشوند هم با نسبت به بازیه و سبک دیگر  بازیکنان آشناتر میشوند،این بازیکنان کلا ۱۳ روز میباشد در کنار هم در حال تمرین کردن میباشند.رفته رفته شرایط مطلوب و قابل توجهی را از خودشان بروز میدهند که مورد تایید و پسند افکار و تاکتیک های ما میباشد، من یادآور بشم که در این بازی یکی از بازیکنان جدید الورود ما سعید عنافچه پاس گل میدهد و دیگر بازیکن جدید تیم حمید جرفی گل میزند این نشان از قدرت فنی و عملکرد بسیار بالای بازیکنان جدید ما دارد،در کل این بازیکنان با اخلاق و مر تلاش در انتها نیاز به حمایت دارند تا انشالله ثمره این زحمات منجر به قهرماتی و صعود به لیگ یک شود.

هرمزی در پایان گفت : در پایان جا دارد از همین تریبون استفاده کنم و یک تشکر ویژه داشته باشم از اصحاب رسانه و تمام کسانی که همیشه حامی تیم استقلال ملاثانی بودند.

همینجا هم اعلام میکنم و دوست دارم باز هم تکرار کنم که تیم استقلال ملاثانی فقر است ولی حقیر نیست،ما یک تیمی هستیم که از روز اول با محرویت و مظلومیت و با کمترین حمایت وارد مسابقات شدیم،اما آنچه برای این تیم اهمیت داشت و اهدافی که برای این تیم ترسیم کردیم میشود بافقر و مظلومیت هم کارهای بزرگ و شگفت آور انجام داد.

اگر تا به اینجای کار این تیم موفق بوده و با تلاش و زحمت ۱۶ هفته صدر نشین گروه خود بوده، فقط فقط یکدلی مجموعه هم از مدیریت هم از کادر فنی و از همه مهمتر بازیکنان سختکوش تیم بوده که به این مهم دست پیدا کردند.

من به عنوان سرمربی تیم اعلام میکنم ما به هیچ وج از اهدافمون برای رسیدن به قهرمانی و صعود به  لیگ کوتاه نمیایم و روز به روز با پافشاری و سختکوشی بیشتر برای رسیدن به این امر مهم تلاش میکنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d67rm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به‌جای «شوی» شام مشترک، اخلاق را رعایت کنید