تاریخ انتشار: 1395/04/25 11:03
در فاصله سه هفته تا شروع لیگ یک
کد خبر: 273809

بلاتکلیفی چهار تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور!

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال قرعه کشی لیگ یک فصل ۹۵-۹۶ روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت قرعه کشی می شود و این بازیها با شرکت ۱۸ تیم از روز ۱۷ مرداد آغاز خواهد شد.
بلاتکلیفی چهار تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور!

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، از بین ۱۸ تیم این رقابتها تیمهای متمول این رقابتها مثل خونه به خونه بابل،بادران تهران،مس رفسنجان،مس کرمان،آلومینیوم اراک و پارس جنوبی و گل گهر سیرجان خیلی زود با انتخاب سرمربی و جذب بازیکنان جدید تمرینات پیش فصل خود را شروع کردند تا نشان دهند قصد جدی برای صعود به لیگ برتر دارند.

در فاصله سه هفته تا شروع بازیها بیشتر تیمها کادرفنی خود را معرفی کرده اند ولی هنوز تکلیف چهار تیم فولاد یزد،فجر سپاسی شیراز،ایرانجوان بوشهر و خیبر خرم آباد مشخص نیست و این تیمها نه تکلیف کادر فنی خود را مشخص کرده اند و نه تمریناتشان شروع شده است و مشخص نیست کی این اتفاق صورت خواهد گرفت.

سپیدرود تیم محبوب شهر رشت بعد از کش و قوس های فراوان بر سر مسئله مالکیت با انتخاب مجدد علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی و جذب چند بازیکن نسبتا مطرح و تمدید قرارداد با بازیکنان موفق فصل قبل تمرینات خود را استارت زد و با حمایت هواداران بی شمار خود قصد ثبات در لیگ یک در سال اول را دارد امری که خیلی سخت به نظر نمی رسد.

ملوان انزلی نیز بعد از حدود دو ماه داستان بر سر خرید امتیاز لیگ برتری نفت تهران سرانجام پذیرفت که باید فصل جدید را در لیگ یک سپری کند و نادر عزت اللهی بازیکن سابق خود و مربی تیمهای رده پایه خود را به عنوان سرمربی برگزید تا تمرینات این تیم رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.

نساجی قائمشهر تیم محبوب مازنی ها هم با انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی دو هفته ای است که تمرینات خود را شروع کرده است و امید دارد بتواند طلسم ۲۴ ساله خود را بشکند و به لیگ برتر صعود کند.

لیگ یک در این فصل ماراتن ۳۴ هفته ای است که تنها دو تیم جواز صعود به لیگ برتر را جشن می گیرد و تیمهایی می توانند جزو این دو تیم قرار بگیرند که از هر لحاظ خود را مجهز نمایند.

قطعا خونه به خونه بابل، بادران،مس رفسنجان،مس کرمان،گل گهرسیرجان و حتی آلومینیوم اراک را می توان جزو تیمهای مدعی صعود به لیگ برتر دانست و یقینا لیگی پرهیجان و نفس گیر را شاهد خواهیم بود.

منبع: رودسپید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g66p5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تمرین جمعه سپیدرود تعطیل شد