تاریخ انتشار: 1399/01/10 13:33
کد خبر: 66666

سرخیو بوسکتس به کمپین پائو گسول و رافائل نادال برای مقابله با کرونا در اسپانیا پیوست؛

گسول و نادال قصد جمع‌آوری 11 میلیون یورو برای 1.3 میلیون نفر نیازمند در اسپانیا را دارند و حالا بوسکتس نیز به آنها پیوسته است.
سرخیو بوسکتس به کمپین پائو گسول و رافائل نادال برای مقابله با کرونا در اسپانیا پیوست؛

دو نفر از مهمترین چهره‌های ورزش اسپانیا در قرن 21 یعنی رافائل نادال و پائو گسول که هردو در رشته‌های ورزشی خود به بزرگترین دستاوردها رسیدند در مقابله با ویروس کرونا  تیم‌ شده‌اند و حالا سرخیو بوسکتس نیز به این دو پیوسته‌ است.

از زمانی که کرونا در اروپا گسترش پیدا کرده، اسپانیا یکی از بدترین آمارها را در رابطه با این بیماری داشته است. وضعیت در این کشور اضطراری است و به همین جهت تیم‌ها و چهره‌های مختلف ورزش اسپانیا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش بیماری داده‌اند. به گزارش مارکا، با افزایش تلفات کرونا در اسپانیا، پائو گسول، بازیکن اسبق لس آنجلس لیکرز و قهرمان NBA و همچنین رافائل نادال، قهرمان بزرگ تنیس در همکاری با صلیب سرخ و به‌منظور کمک به سیستم بهداشت و سلامت اسپانیا طرحی اجرا خواهند کرد که طی آن به خانواده‌های نیازمند در این دوران سخت کمک شود. هدف این پروژه، جمع‌آوری 11 میلیون یورو برای کمک به 1.3 میلیون نفر نیازمند در کشور اسپانیا است. نادال و گسول خود به این کمپین کمک کرده‌اند. نادال در یک ویدیو توضیح داد:

 

مردم اسپانیا هرگز ما ورزشکاران را ناامید نکردند. آنها در لحظات شادی و در لحظات دشوار همیشه کنارمان بودند. دلیل بزرگ تبدیل شدن ورزشکاران اسپانیا به افرادی که امروز هستند حمایت‌ها شما بود پس حالا ما شما را ناامید نخواهیم کرد. زمان آن رسیده که ورزش اسپانیا به بزرگترین پیروزی خود دست یابد. شما باید دلگرم باشید، شما باید قدرتمند باشید و تنها از طریق مبارزه در کنار یکدیگر است که می‌توانیم این ویروس را شکست دهیم. ما از تاثیری که این پاندمی بر روی زندگی همه تاثیر گذاشته است رنج می‌بریم و مهمتر از همه افرادی هستند که مستقیما با آن سروکار دارند. اینها لحظات سختی هستند که ما در اخبار می‌بینیم اما من با دوستم پائو صحبت کرده‌ام و زمان اقدامی فرارسیده که تمام افراد در ورزش اسپانیا را با یکدیگر متحد خواهد کرد. 

امروز سرخیو بوسکتس نیز اعلام کرد به کمپین تاسیس‌شده توسط رافائل نادال و پائو گسول خواهد پیوست. بوسکتس در پیامی تصویری گفت:

 

کمک من در راه است و تمام ورزشکاران اسپانیایی را به کمک کردن به این کمپین تشویق می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8lky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فدراسیون‌ جهانی دوومیدانی برای حدادی آرزوی سلامتی کرد