تاریخ انتشار: 1399/11/22 00:14
کد خبر: 44919

بیانیه جامعه ورزش بسیج کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

جامعه ورزش بسیج کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای را منتشر کرد.
بیانیه جامعه ورزش بسیج کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

جامعه ورزش بسیج کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای را منتشر کرد.

22 بهمن یادآور خروش و جاری شدن سیل بی انتهای ملتی به ستوه آمده بود که در برابر نظام ستمشاهی با بنیانی مرصوص ایستادگی و اقتدار خود را در تاریخ ماندگار نمود.

22 بهمن یادآور اتحادی مثال زدنی بود که همه ملت در صفی واحد و به زعامت ابر مردی الهی، دست در دست هم، بازو به بازو با وحدت امت و امامت راه پیروزی را برای خود هموار کرد. و امروز در حالی 22 بهمن 99را جشن می گیریم که پس از گذشت 42 سال از پیروزی غرور آفرین ملت بزرگ ایران بسیاری از توطئه های نظامی، سیاسی و اقتصادی دشمنان خنثی و پیروزی های بزرگی را تجربه نمودیم.

امسال هر چند در غم از دست دادن قهرمان ملی و تاریخی خود "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" اندوهناک و متأثریم امّا خدای را شاکریم که با درایت رهبر آزاده و فرزانه انقلاب این توطئه شوم دشمن نیز به فرصت انسجام و اتحاد ملّی مبدل گردید و تاس رسوایی دشمن ننگین از آسمان فرو افتاد و مظلومان عالم را به ادامه مقاومت و مداومت در مبارزه امیدوار نمود.

 جامعه بزرگ وجوان وانقلابی بسیج کشور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با آرمان های بلندشان پیمانومیثاقی دوباره می بندیم و بر راهی که آمده ایم تأکید نموده و اعلام می داریم که از میانه راه هرگز باز نخواهیم گشت چون کاملا امام حسینیم.

جامعه بزرگ ورزش بسیج کشور اعم ازمربیان،داوران،ورزشکاران ونخبگان ورزشی ضمن اعلام حمایت از مظلومان عالم و اعلام برائت و انزجار از سیاست ها، رفتارها و اعمال ددمنشانه استکبارگران، معامله قرن را توطئه جدیدی در مقابل جهان اسلام می دانیم و بر باطل بودن این معامله تأکید داریم. رجاء واثق داریم ادامه مبارزه ملّت بزرگ ایران فقط بامقاومت،گوش بفرمان ولی زمان بودنو حضور در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی میسر خواهد بود و ضمن شرکت در انتخابات، همگان را نیز به مشارکت در این امر الهی، سیاسی، اجتماعی و ملّی دعوت می نماییم.

در پایان اعلام می داریم که این میهن و کشور عزیز جز با کار و تلاش جهادی ، امکان توسعه ندارد و همه مجریان و مسئولان کشوری باید به جایگاه ونقش بی بدیل ورزش درایجاداتحادوهمدلی، تربیت دینی بصیرتی وارتقاسطح سلامت جسمی،روحی روانی و حل معضلات و مشکلات اجتماعی و افزایش دیپلماسی بین المللی توجه نمایند.

و ضمن بریدن طمع خود از بیرون به فکر ساختن کشورمان بدست پرتوان جوانان و متخصصان داخلی باشند که انشاءالله بفرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای آن روز دور نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzdb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احمدلو: کار کردن با چهار مربی شایسته سپیدرود نیست/ در هر شرایطی به نظر مربی احترام می‌گذارم

به سقوط حتی فکر هم نمی‌کنیم/سیرجان پتاسیل خوبی در فوتبال دارد
اختصاصی/ گفت و گو با سرمربی آرمان گهر سیرجان؛