تاریخ انتشار: 1395/04/27 15:14
کد خبر: 273446

کاظمی: خستگی علت اصلی در نائب قهرمانی تورنمنت بابل بود/ انتظارات بیش از اندازه کار دست ما خواهد داد

حمید کاظمی بازیکن جدید خونه به خونه مازندران خستگی شامل از بدنسازی تیم را علت اصلی نتیجه نگرفتن خونه به خونه در تورنمنت بابل دانست.
کاظمی: خستگی علت اصلی در نائب قهرمانی تورنمنت بابل بود/ انتظارات بیش از اندازه کار دست ما خواهد داد

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، آقای گل فصل گذشته لیگ یک در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار فرتاک ورزشی به سوالات وی در خصوص آخرین وضعیتش در خونه به خونه پرداخت که در ذیل می خوانیم"

تمام امکانات در اختیار تیم قرار داده شد تا به بهترین وجه ممکن عمل کنیم. یکی از خوبی هایی که مدیریت باشگاه برایمان فراهم کرده است، این است که بازیکنان خوب تمرین کنند زیرا تمرین خوب مستلزم بازی خوب در مسابقات خواهد بود که خداروشکر برادران حسن زاده به خوبی به این امر آگاهی دارند و بهترین امکانات را برایمان فراهم کرده اند.

ما از بدنسازی آمده بودیم بیرون و خیلی زود در کوران مسابقات قرار گرفتیم. بازی مقابل دو تیم خوب مانند تیم ملی دانشجویان و گسترش فولاد بازی سنگینی بود و وجود سپاهان نیز به این تورنمنت جذابیت خاصی بخشیده بود. اگر کمی باتجربه تر بودیم، و از نظر بدنی نیز در شرایط بهتری قرار داشتیم، الان قهرمان تورنمنت بابل می شدیم و جام را در خانه حفظ می کردیم.

به نظرم باید قرعه کشی لیگ برتر و لیگ یک در یک زمان صورت گیرد. تفاوت چندانی مابین دو لیگ من حس نمی کنم و به هر حال اگر نگاهی بیشتر سمت لیگ یک شود، یقین دارم این لیگ حرف های خوبی برای گفتن دارد.

انتظارات در بابل بیش از پیش از من و همتیمی هایم بالا رفت است. فصل گدشته توانستم آقای گل لیگ یک شوم اما دوست داشتم به جای افتخار فردی، به افتخار گروهی یعنی قهرمانی با نساجی، یا حداقل صعود به لیگ برتر را کسب کنم که محقق نشد و امیدوارم در خونه به خونه به این مهم دست پیدا کنم.

اولین تجربه ای است که با آقای مرزبان دارم. به نظرم مربی بادانشی است. تمام تفکرش رو به جلو حرکت کردن تیم هست که این تفکر رو در اذهان بازیکنان تیم پیوند داده و تمامی بازیکنان وظیفه دارند در آن محور حرکت کنند. ایشالله یه روزی بتونم جواب این اعتماد را به آقای مرزبان بدهم و با یاری تماشاگران خونه به خونه به لیگ برتر صعود کنیم.

مصاحبه: "میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5ywb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع تیم ملی جوانان با پیکان تمدید کرد