تاریخ انتشار: 1395/04/27 15:39
سرمربی شهرداری بندرعباس در گفت و گو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 273439

ربیعی: می خواهم فوتبال هرمزگان را دوباره زنده کنم

محمد ربیعی امیدوار است تا در شهرداری بندرعباس با کمک مسئولین این شهر، فوتبال هرمزگان را زنده کند.
ربیعی: می خواهم فوتبال هرمزگان را دوباره زنده کنم

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، محمد ربیعی سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در گفتگویی با خبرنگار فرتاک ورزشی، در خصوص تیم خود سخن گفت که در ذیل آن را می خوانیم:

با توجه به جلسه ای که با مسئولین تیم شهرداری بندرعباس داشتیم، اولین چیزی که برایم مهم بود این بود که اهداف شخصی من و باشگاه یک سو باشد که خداروشکر این مهم به انجام رسید و مشکلی برای حضور در هرمزگان نداشتم و قراردادم رو امضا کردم.

برنامه ی ما صعود به لیگ یک است

برنامه ای که در باشگاه شهرداری بندرعباس داریم این است که با برنامه ریزی خوب، تیم ایده آلی برای مردم هرمزگان تهیه ببینیم و مسئولینی که قول دادند تا پشت این تیم باشند نیز درخواست دارم تا شرایط خوبی را برای این تیم فراهم کنند تا به لیگ یک بازگردد.

از بازیکنان باتجربه در تیم استفاده خواهیم کرد

فکر می کنم تیم پارسال بندرعباس تیم خوبی بود و قابل احترام، چند نفر از بازیکنان را در لیست خود حفظ می کنیم و بازیکنانی که سابقه ی بازی در لیگ یک و دو را دارند و از تجربه ی کافی نیز برخوردار هستند بهره خواهیم گرفت و تیم را به یک شخصیت کلی در خواهیم آورد. 

لیگ دو باید در یک مرحله برگزار شود

با برگزاری لیگ در دو مرحله مخالفم. لیگ یعنی سری بازی، مرحله ی اول یک لیگ است و مرحله ی دوم لیگ دیگر. هر تیمی در یک دوره ی زمانی دچار افت خواهد شد، اگر شما در دو مرحله بازی کنی شرایط برای ریکاوری مهیا نخواهد بود و آن افت صورت گرفته را نمی توانی جبران کنی.ما در لیگ  دو تیم هایی داشتیم که در مرحله ی اول خیلی خوب بودند، اما در مرحله ی دوم نتوانستند خوب ظاهر شوند و چون در مرحله ی دوم سقوطی در کار نیست، تیم هایی که شانس صعود را از دست داده اند با بی انگیزگی وارد زمین می شوند و شاید همین امر سبب شود تا ببازند و حق بسیاری از تیم ها پایمال شود.

قصد دارم فوتبال هرمزگان را زنده کنم

از هواداران تیم شهرداری بندرعباس و مردم هرمزگان می خواهم تا از این تیم حمایت کنند و با حمایت و قول هایی که مسئولین این شهر به ما داده اند، تیمی باشخصیت و مدعی را روانه ی مسابقات خواهیم کرد و قصد بازگردانی فوتبال هرمزگان به سطح اول فوتبال ایران را داریم.

مصاحبه: "میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogpel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شگردان احمدزاده گام اول را محکم برداشتند