تاریخ انتشار: 1400/09/08 23:17
کد خبر: 29441

آل‌کثیر: امیدوارم مشکلات‌مان قبل از دربی حل شود

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلات مالی پرسپولیس قبل از دربی حل شود.
 آل‌کثیر: امیدوارم مشکلات‌مان قبل از دربی حل شود

عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: این برد شیرین را تبریک می‌گویم. در لحظه‌ای که توپ مهدی عبدی به بیرون رفت حواسم بود و دیدم که ناگهان توپ بلند شد و به همین دلیل نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. مهم پیروزی در این بازی بود که محقق شد.

وی درخصوص انتشار پستی مشترک و اعتراض به مباحث مالی باشگاه، خاطرنشان کرد: بله؛ تاکنون که هفته هفتم است هیچ دریافتی نداشتیم. همه ما زندگی و خانواده داریم. امیدوارم مشکلات حل شود، چون بچه‌ها باید به خانواده‌های خود نان برسانند. امیدوارم این مشکلات قبل از دربی حل شود. خودم یکی از نفراتی هستم که هیچی در جیبم نیست.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درمورد حواشی ایجاد شده پیش از شروع بازی، عنوان کرد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد. ما گرم کردیم به رختکن رفتیم. در نیمه اول کیفیت کافی را نداشتیم، چون حدود نیم ساعت در رختکن نشسته بودیم. نمی‌دانم چه خبر  شده بود. 

آل‌کثیر درمورد انتخاب صدری به عنوان مدیرعامل باشگاه، گفت: هفت هفته است که دریافتی درست و حسابی نداشتیم. تمام کار و زندگی ما همین فوتبال است و جز این درآمدی نداریم. امیدوارم مشکلات‌مان را قبل از دربی حل کنند. تا هفته هفتم با تمام وجود کار کردیم و حاشیه‌ها را دور انداختیم، اما به هر حال باید به این مسائل رسیدگی شود. این مشکلات را به یک جایی می‌توان تحمل کرد. 

وی درمورد بازی هفته و دربی سرخابی‌ها، اظهار داشت: دربی همیشه بازی خاصی است و هر کسی بیشتر تلاش کند موفق خواهد بود. 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دل‌تان برای هواداران تنگ نشده است، گفت: بسیار ذوق داشتیم که در این بازی هم هواداران در ورزشگاه حاضر شوند، اما نمی‌دانم چرا بازهم مخالفت کردند. بازی بدون تماشاگر به گونه‌ای است که انگار در حال پلی‌استیشن بازی کردن هستیم! امیدوارم در دربی امیدوارم اجازه حضور تماشاگران را بدهند. فکر می‌کنم آنها پروتکل‌ها را هم رعایت کرده بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdedj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آل‌کثیر: کارشناسان باید درمورد صحنه‌های مشکوک نظر بدهند

توصیه مهم اسطوره پرسپولیس به آل کثیر
فرقی ندارد که سیدجلال گل بزند یا کمال