تاریخ انتشار: 1395/04/28 11:45
کد خبر: 273329

بدترین بازیکن لیگ برتر در فصل قبل، خرید جدید نساجی!

طبق نمراتی که گروه آنالیز نود در فصل قبل به بازیکن هایی که حداقل 30 دقیقه در بازی ها بازی کردند داد، 183 بازیکنی که در حداقل 15 بازی لیگ حضور داشتند در رده بندی کلی قرار گرفتند که محمد وحید اسماعیل بیگی از سایپا با میانگین 4.10 بدترین بازیکن لیگ شد.
بدترین بازیکن لیگ برتر در فصل قبل، خرید جدید نساجی!

به گزارش سرویس لیگ یک و دو فرتاک ورزشی، خرید جدید نساجی یعنی مهدی اسلامی که به عنوان پست مدافع وسط در استقلال اهواز بازی میکرد و بعد از جدایی محمد اسماعیل نظری از نیمکت نشینی به بازیکن فیکس تبدیل شد، در فصل قبل 14 بازی انجام داد و به همین خاطر در رده بندی کلی بازیکنان لیگ قرار نگرفت.

با این حال با بررسی میانگین نمراتش میان بقیه هم تیمی هاش، این بازیکن میانگین نمراتش 4.29 شد. یعنی اگر این بازیکن یک بازی رسمی دیگه در لیگ برتر بیشتر انجام می‌داد، با اختلاف زیادی نسبت به نفر183 ، در جایگاه آخر قرار می‌گرفت؛ یعنی بدترین بازیکن لیگ می‌شد.

نظام نمره دهی نمرات نود طبق روش نشریه معتبر کیکر بوده. یعنی بعد از بررسی دقیق بازی های لیگ در پایان هفته، از 1 تا 6 به هر بازیکن نمره داده می‌شد. بهترین نمره 1 و بدترین نمره 6 هست که به ندرت به بازیکنی تعلق می‌گیره. معمولا رنج نمرات از 2 تا 4.5 متغیره. کمتر پیش میاد بازیکنی نمره 1.5 یا 1 و از اون طرف 5 ، 5.5 یا 6 دریافت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an7rk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظمی: خستگی علت اصلی در نائب قهرمانی تورنمنت بابل بود/ انتظارات بیش از اندازه کار دست ما خواهد داد

بنگر: مهدی؟ کدام مهدی ؟!
در جریان اتفاقات پرسپولیس نیستم