تاریخ انتشار: 1401/02/14 21:04
کد خبر: 22427

برد سرخپوشان برابر پیکان در نیمه اول/اخراجی که ممکن است دردسر شود

تیم فوتبال پرسپولیس نیمه اول دیدار برابر پیکان را با پیروزی به پایان برد.
برد سرخپوشان برابر پیکان در نیمه اول/اخراجی که ممکن است دردسر شود

آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. حامد پاکدل(۱۶) برای سرخپوشان گل زد.

پرسپولیس در شرایطی این دیدار را آغاز کرد که می دانست استقلال برابر سپاهان به تساوی یک به یک رسیده و کسب سه امتیاز از پیکان می توانست فاصله با صدرنشین را برای شاگردان گل محمدی به چهار امتیاز کاهش دهد.

گل محمدی که به دلیل محرومیت این بازی را از روی سکوها دنبال می کرد برای جدال با پیکان حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضائیان، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه، شیرزد تمیروف و حامد پاکدل را به میدان فرستاد.

سرخپوشان که به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند از همان دقیقه اول بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و با حمایت تماشاگرانشان که در ورزشگاه حضور داشتند روی دروازه پیکان فشار وارد کردند و خیلی زود موفق شدند در دقیقه ۱۶ روی نفوذ خوب امید عالیشاه و پاس رو به بیرون او برای حامد پاکدل به گل برسند.

در دقیقه ۲۷ پرسپولیس می توانست به گل دوم دست پیدا کند اما تمیروف در مصافی تک با تک توپ را به بدن دروازه بان پیکان کوبید.

در دقیقه ۳۲ امید عالیشاه که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دقایق پشت سر گذاشته بود با تکل خشن و بی احتیاطی که انجام داد خطای شدیدی را روی بازیکن پیکان انجام داد و با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا کار سرخپوشان سخت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488vgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس چه بازیکنانی را نمی خواهد؟